Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva slags klesstil har du?


Aya

Recommended Posts

Jepp, som overskriften sier- hvordan pleier du å kle deg? Hvordan til hverdags og hvordan til fest? Gjerne med sminke/hår også, ja rett og slett din stil.. Er du "rosababe, fjortis, moteslave" eller kanskje du bare går i grilldresser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...Vanskelig..

Vel..Jeg får gå foran med et godt eksempel for alle disse "bertene" som vil se ut som Paris Hilton, og Britney Spears og alle andre "superfine" damer :P

Heh...

Jeg er 19..og går egentlig i det som passer meg best..

Jeg er ganske kraftig... Lita & Rund :P og kler meg IKKE med ettersittende gensere hvor magen henger utenfor ogsånn..Ser mange med noen kg for mye som gjør det..Har ikke noe imot dem som person, MEN... hehe :P

På dagtid er jeg stortsett hjemme...inne, og da går jeg gjerne i pysjbukse og en topp :P

Dessuten har jeg en del rooosa klær :P Elsker rosa ;)

Sånn om jeg skal ut...i butikken..besøke noen...(andre enn familien) Så PRØVER jeg å kle meg ordentlig..

Gjerne en jeans, og en college-genser..Helt greit kledd egentlig..

Selvom jeg sliter med selvbildet,og aLDRI er fornøyd :P

Håret er stortsett i en strikk...Evt det henger løst..

Ellers ser jeg vel ut som en dass :P

Men kler meg som jeg vil...

Stilen = Slabbedask :P

Dessuten er jeg ikke veldig opptatt av sminke ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg går i forskjellige ting ettersom hva slags humør jeg er i, er jeg sliten eller trøtt har jeg som regel på meg en stor joggebukse eller pysjamasbukse med en helt vanlig topp/singlet til og lite sminke. mens er jeg glad tar jeg på med noe litt penere f.eks en stram olabukse og en lang topp og gjerne smykker til og middels med sminke ofte lys sminke men rouge så det synes godt i skinnene, mens hvis jeg er sinna kan jeg ta på med ganske røffe klær som rødrutete miniskjørt, svart topp/genser og mørk sminke.. hehe da vet du litt om hvordan jeg kler meg:P og håret er som regel entel løst og rufsa til eller i en hårbøyle;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det meste går jeg i joggebukser/bula bukser og en deilig og behagelig slækk genser :P Prøver å ordne meg om jeg skal på kjøpesenter eller fest med venner, da tar jeg som regel på meg ola bukse og en fin topp! Eller skjørt!

Sminker meg? eh.. bruker ikke særlig mye sminke gitt!

Men går for det meste i joggebukser og sånn, går i det fordi jeg syns det er behagelig! ;)

HåreT? har det enten løst eller i strikk, rufsete i strikk eller noe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Digger joggebukser! Aaaaalt for store joggebukser :P

Joggebukser, baggybukser og tettsittende dongribukser er vel det jeg går i..

Store hettegensere(lindeberg, wesc osv osv) er vel det jeg bruker mest når det gjelder det.

Kan så absolutt ikke gå uten sminke, så bruker en del...Håret mtit henger som oftest løst eller i hestehale.

Øredobber må jeg også ha, og der bruker jeg enten store ringer, slags diamant eller små og søte..

Går en del i pysjbukser også da, digger det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kler meg i klär, og jeg er naken under klärne :P

Jeg kjöper klärne mine på h&m eller fretex. Enkle klär, gjerne svarte, brune, oransje eller grönne. Og leopardmönster. Jeg har hele to bukser, begge er svarte sånne trange nederst. Helt samme modell også faktisk. Enkelt og greit.

Eller joggebukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På skolen/jobb og til vanlig er det dongeribukser, jakke m/hette og en topp under jakken. Det er min favoritt, enkelt å greit. Når jeg er hjemme så går jeg ofte i joggebukser.

Når jeg trener er det "jakt bukse" eller tynn vinter bukse, pluss andre varme klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min stil er veldig avhengig av humøret.. Noen dager bruker jeg kombinasjoner, ser i moteblader etter inspirasjon, sminker meg nøøye, osv. Andre dager er det digg å traske rundt i joggis og hettegenser (har en i fleece som er bare knall). Så er det trang dongeribukse med topp/enkel genser og smykker til den neste dagen igjen, og dagen etter der har jeg sporty klær fra sportsbutikk. Som regel passer klærne jeg har på meg sammen, det er bare det at det ikke finnes noen rød tråd i klesskapet..:P Sminke.. Sminker meg ganske nøytralt, legger vekt på kinnbein, øyne, litt gloss, jevn hud osv. Til fest legges det på noen lag, sotete øyne osv. Jeg synes det er kjempegøy med klær:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen spesiell stil egentlig :P Går i det jeg liker. Mest fra Vero Moda, hm, carlings osv..

På skolen går jeg som regel i jeans og hettegenser. Hjemme kjører jeg slække- stil med joggebukse eller pysj!

Skal jeg på fest og sånt prøver jeg å pynte meg litt. Da blir det ofte tettsittende jeans og singlet.

Sminke bruker jeg hver dag! Kan ikke gå utafor døra uten! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en helt normal klesstil. Bukser kjøper jeg som regel på Vero Moda, og BikBok. Mens topper, og gensere kan jeg kjøpe på veromoda, bikbok, h&m, og de vanlige butikkene. Men jeg kjøper ikke noe særlig med merke klær. Vil heller ha 2-3 bukser istedet for èn :P

Men jeg går som regel i olabukser (de som er stramme ned til knærne) men er vide nederst (klarer ikke de buksene som er trange hele veien)., og har noen "dressbukser", også en sjelden gang bruker jeg skjørt.

EDIT: når det gjelder sminke, så sminker jeg meg hver dag om jeg ikke bare skal være hjemme hele dagen. Jeg overdriver ikke (føler jeg da), bare en fundation som er min hudfarge, en nøytral øyenskygge, og maskara og eyeliner. Håret er som regel rett ned, men inni mellom har jeg det i strikk eller satt opp med en klype.

Men har også mine dager da jeg bare ikke orker å finne klær ;) så slnger bare på meg en joggebukse og en stor slækk genser. (er da ikke akkurat så merkelig å gå i sånne klær på skolen :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen spesiell stil egentlig :P Går i det jeg liker. Mest fra Vero Moda, hm, carlings osv..

På skolen går jeg som regel i jeans og hettegenser. Hjemme kjører jeg slække- stil med joggebukse eller pysj!

Skal jeg på fest og sånt prøver jeg å pynte meg litt. Da blir det ofte tettsittende jeans og singlet.

Sminke bruker jeg hver dag! Kan ikke gå utafor døra uten! :P

Vi har samme stil. ;)

EDIT: Du er ikke den eneste som ikke kan gå ut døra uten sminke,må ha det hver dag! :faceless:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater shopping og kjøper stort sett det Ane sier at ser bra ut på meg, hvis hun har lurt meg med på kleshandel! Nå har jeg faktisk to olabukser fra Vero moda (tror jeg?), en gråsvart olabukse fra Indiska (den klarte jeg å kjøpe sjøl), en brun bukse fra Bik Bok og to svarte jeg ikke husker hvor jeg har kjøpt. Alle mine bukser er uten sleng (hurra for slengbuksenes død!) og litt stretch, tror jeg. Kanskje unntatt den grå! Har singlet og genser, eller hettejakke over og støvletter jeg har arvet av Ane. Eh, ytterjakkene mine tror jeg er fra Vero Moda, eller kanskje HM. Jeg har iallfall en jakke og et skjerf fra HM, for de fikk jeg til jul av kleskonsulenten Ane! :) Når det er drittvær (noe det stort sett er), går jeg i Timberland skinn, goretex tursko.

Når jeg kommer hjem, er det på med superundertøy, varmedress og de turskoa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går mye i turklær ja... Men jeg har investert i skikkelig turklær, som både er behagelige og varme, og til turklær å være, ser ganske ok ut...

På beina på denne årstida, går det mye i Sorel-støvler da jeg er en skikkelig fryse-pinn.

På jobb er det så og si alltid olabukse, jeg liker de med Booth-cut, eller de smale, men da med støvletter utenpå. Høyhalset ullgenser er favoritten (igjen; jeg fryser!) men prøver å bruke litt mer "fine" topper/gensere/skjorter eller singlet med jakke utenpå.... Helgene går stort sett med til joggings og turklær, så litt ok å "pynte" seg litt på jobb.

Håret er kort så ikke så mye å variere med. Jeg bruker mascara, ellers sminker jeg meg stort sett kun til fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Ingenting er vel mer sexy enn varmedress og polvotter vel? :)

Helt klart ikke! :P

Off, var på kurs utenfor Rema 1000, i fjor tror jeg det var...Ohh, gjett om det var flaut å stå der i varmedressen på hundetrening, når tiende, niende og min klasse, åttende kom forbi?! :) Trakk lua over øynene, og kjeledressen til nesa, i håp om at ingen skulle se at det var meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varmedress er omtrent det verste man kan ha på seg, men det er et av de mest komfortable plaggene jeg eier!

Jeg bruker fine og praktiske klær som jeg liker å ha på. Brun, grønn, mørkeblå, oransje, rødoransje. Jeg har vel egentlig tre bukser som jeg liker å bruke - en rødoransje, en brun, og en brun cordfløyel. Også bruker jeg litt skjørt, såfremt det ikke blåser. Av gensere og sånt bruker jeg vel egentlig enten gjerne en tynn bomullsgenser med t-skjorte/topp utenpå eller ei åpen bomullsjakke. Klærne mine kjøper jeg litt her og litt der, avhengig av hvor mye penger jeg har, hva jeg skal ha og hva jeg finner. Den ene buksa mi som jeg egentlig liker best, har jeg f.eks. funnet på Cubus, men jeg veit alltids at jeg finner noe fint på Fretex eller Uno.

Forøvrig er jeg veldig glad i ullgenseren min, skjerf, selbuvotter og duffelcoaten min! Og skinnskoa mine som dessverre begynner å bli litt slitt.

Ang. sminke og hår: Der står jeg opp om morgenen og satser på at jeg ser ok ut. Håret mitt er fint når det er dusjet kvelden før, det er såpass kort at det lever stort sett sitt eget liv. Og sminke bruker jeg bortimot aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kler meg etter humøret og etter hva jeg skal gjøre. som oftest går jeg i baggybukse(dongeri) og singlett med hettegenser, men jeg går også ofte i inntlisittende dongeribukser. Bor for det meste i dongeri, men har jo noen "rotebukser" som jeg bruker vis jeg er syk, noe som jeg ofte er, mes i bomull. Jeg tror jeg har gått i skjørt 5 ganger i mit liv og jeg hai ikke planer om å gå så mye meg i det. eg "guttejente" så jes sitter ikke akkuratt med bena i kors så da er det ikke så praktisk med skjørt. Jeg er også mye ute så det blir en del utebukes med tykk genser over. Til fest få har jeg den samme gamle Dressbuksa som jeg sllitd går i, og så har jeg vell 3 kjoler i mitt skap som vær er blitt brukt en gang. Håret er nesten alltid løst eller i en hestehale. skjelden oppsatt, men det hender. Sminke bruker jeg ikke, kanskje litt conselar og maskara om jeg skal ut. Ikke mer en det. Så innviklet er jeg i klesveien :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper klærne mine på Bikbok,Only,Vero Moda osv. Jeg bare elsker joggebukser og pysj bukser,men det bruker jeg kun inne.Bruker for det meste jeans og hettegenser/hettejakke,skal jeg på fest lr no sånt så bruker jeg trange jeans og en singlet.

Håret har jeg enten løst eller i strikk,og jeg må bruke sminke,klarer meg absolutt ikke uten.Bruker for det meste mascare,eyeliner,dekk krem og lipgloss. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dina-jenta

Jeg kjøper klær omtrent overalt, er ikke akkurat motefreak :) er guttejenta som liker å gå i skauen og jentejenta som pynter seg til fest.. en blanding da.. :P

Skolen:

Olabukse, hettegenser/hettejakke og joggesko..

Hjemme:

Samma som på skolen.. Men ELSKER joggebukser/treningsbukser :):P

På fest/disko:

Olaskjørt/olabukse (non ganger trange), topp/singlet, litt pene joggesko...

Håret: løst eller i strikk...

Sminke: bruker mest maskara, men på fest/disko har jeg på lipgloss og øyneskygge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klærne: Som regel store, svarte klær. Joggebukser klarer jeg meg ikke uten ! Skoene er for tiden knallgrønne Converse eller rød/hvit-sjakkbrettmønstra Vans. Når jeg er hjemme vandrer jeg ofte rundt i kjole eller langt skjørt.

Håret: Svart og blondt. Pulesveis ! :ahappy:

Sminken: Varierer veldig med øyenskyggen, den kan være alt fra svart til gul til rosa. Svart kajal bruker jeg alltid og masse brunt pudder, litt rouge, mascara og lipgloss som ikke er klissete..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å kjøpe klær! Jeg kjøper de fleste klærne mine på cm, bik bok, vero moda, hm, b-young og av og til på cubus. Jeg pleier også å bestille klær fra nettet (qxl, fashiondiva).

Også er jeg veldig glad i vesker (friis company<3), belter, smykker, øredobber :ahappy:

Jeg bryr meg egentlig ikke om mote. Jeg kjøper de klærne jeg liker. Men må bare si at jeg elsker Victoria Beckham buksa mi.

Når jeg er hjemme går jeg alltid i kosebukse eller pysjbukse, og store t-sjorter eller gensere. Og da gidder jeg ikke sminke meg. Også er jeg bustete på håret.

Jeg bruker ikke så mye sminke daglig. Kun fundation, maskara og eyeliner. Jeg bruker sjelden øyenskygge. Når jeg skal på fest sminker jeg meg litt mer.

Håret mitt er som regel løst, er avhengig av hårspray.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker mye av klærne på BikBok og Vero Moda, jeg går som regel ganske 'avslappet' kledd i hettegenser og olabukse. Liker dressbukse og skjorte hvis jeg skal være litt formell. Utover det er jeg skap-cowgirl:

countrychick2.jpg

Også DIGGER jeg jaktdressen min fra Gaupa, samt vesten jeg bruker på trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg går på fest har jeg ofte på miniskjørt og utringet topp :ahappy: Føler meg vel i det, og typen har ikke no i mot at jeg har det på meg heller, hehe..

Til vanlig går jeg i litt forskjellig. Dongeribukse, genser, svart "tøybukse" med en linje på midten som gjør at beina blir veldig fine, singlett med blonder og en skikkelig kul topp, osv. Kjøper for det meste klær fra Veromoda og Zoon (Only og villa merket)..Men jeg liker klær som framhever kurvene mine:)

Håret er litt forskjellig. Noen ganger tar jeg hårmouse, føner det, og tar i harsåray. Noen ganger gjør jeg ingenting med det, andre ganger setter jeg det opp.

Sminken er ikke så intens, til vanlig øyenskygge og mascara oppe og nede. Når jeg skal på fest tar jeg eyelider og kanskje litt rouge og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Ikke lett å få til disse oppstillingsbildene av valp 😂 Men tenker jeg skal forsøke å få til 1 bilde i måneden.    Tempo 4 måneder gammel.  12 kg og 42 cm høy. 
    • Jeg ønsker at prisene på valpene sank betraktelig. Både på blandinger og rasehunder. Grunnen til det er at når man nå tjener så utrolig godt på hvert valpekull, så er jeg redd det bli mer rovdrift på tispene. Og mer useriøs oppdrett. Jeg vet om flere som sper på pensjonen ved å avle kull etter kull, år etter år (på flere tisper, men likevel). Han ene får opp til ca 50 valper pr. år, og sånn har han holdt på i mange mange år. Blir penger av det gitt... 
    • Han får typisk siste måltid i 20-tiden, og da er det oppbløtet, så han får i seg mye væske da. Har tenkt at dette kanskje er litt for seint og at han da får full blære en gang midt på natten. Vi legger oss ca. 22:30 og står opp klokken 07, så det er jo over 8 timer. Men som sagt har han jo klart dette fra han var 2 måneder gammel, så jeg syns det er rart at nå som han er større, så skal han plutselig ikke klare å holde seg lenger. Ja, jeg er streng på at det er kun ut for å tisse og bæsje. Han får ikke begynne å leke med pinner osv. Han sovner fort igjen etter å ha vært på do, så det er bra! 
    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...