Gå til innhold
Hundesonen.no

Labello og Lana

Iris

Recommended Posts

Jeg bruker rett og slett denne tråden til å skrive litt og legge ut bilder av mine nydelige pipper, Labello og Lana :ahappy:

Labello er en spangle, himmelblå, engelsk undulatgutt som klekket omtrent 6 desember i fjor. Jeg kjøpte ham fra Halvorsen og Skimmeland undulatoppdrett og jeg treger ikke et sekund på den avgjørelsen! Med en gang jeg så bildet av ham på hjemmesiden deres så visste jeg at han måtte jeg bare ha, og at nanvet hans skulle være Labello. Han er en helt nydelig gutt som er tammere enn de tammeste :rolleyes: Han kan nesten bli litt for pågående til tider Men det er såklart bare koselig :D

Lana er en liten australsk, australskbroket prinsesse :D Jeg hentet Lana fra oppdretteren, oktober den 8 i år. Lana er ei koselig jente, men hun tar ting i sitt tempo. Hun er tam, og vil gjerne både kose og leke med mennesker, men hun lar oss bare kose med henne når hun "vil" selv.

Her kommer det masse bilder ;):twitch:

P1010312.jpg

P1010305.jpg

P1010296.jpg

P1010295.jpg

P1010294.jpg

P1010291.jpg

Er han ikke søt?

th_P1010055.jpg

Slik kan jeg og Labello leke i timesvis.. Han blir aldri lei ;)

PB100006.jpg

PB100010.jpg

PB100011.jpg

PB100012.jpg

PB100014.jpg

PB100015.jpg

PB100017.jpg

PB100018.jpg

Flere bilder kommer :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 4 weeks later...
De bråker ikke så mye :) Bare synger og kvitrer :)

Da har enten du vært heldig, eller jeg uheldig! :P For den forrige jeg hadde bråket masse. Skrik og hyl hele dagen. Og litt synging og kvitring! :) Men de er jo søte å da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...
  • 4 months later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Så VAKRE! Og det gleder virkelig mitt hjerte å se bilder av fugler som har det så godt som dine.. Virker som de har et kjempefint fugleliv.. Er mye triste små fugler som sitter redde og fortvilte i buret sitt, og som bare får frøblandin hele livet.. TOPP å se at dine har det så bra :lol::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei. Ble så glad da jeg fant denne siden. Jeg er over gjennomsnittet interessert i hunder, og liker å lese om alle raser.  Har hatt flere hunder selv, men er nå delvis pensjonist, og ønsker ikke heltidsansvar for en hund. Samtidig kan jeg ikke tenke meg et liv uten hund, så store perioder av året har vi hund boende hos oss. Det finnes dessverre mange useriøse hundepassere der ute, så jeg oppfordrer hundeiere til å sjekke nøyde, be om referanser og avtale prøvepass, dersom ukjente skal passe hunden.    Ønsker alle på to- og fire ben en hyggelig og fredelig jul, og alt godt for det nye året. ❤️
    • Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...