Gå til innhold
Hundesonen.no

Nakenfrøkna Grace

Sandra86

Recommended Posts

Skrevet

er den røde benken den helt på toppen der? hihi ;) Jeg parkerer sikkert der med den barnehagen og kirken, går du opp samme vei? (det pleier hvertfall Trine å gjøre :P)

Skrevet
er den røde benken den helt på toppen der? hihi :P Jeg parkerer sikkert der med den barnehagen og kirken, går du opp samme vei? (det pleier hvertfall Trine å gjøre ;))

Ok, da så.. hehe. Jeg går den veien ja, så da kan vi jo heller bare si kl 13.00 med kirka/barnehagen :P

Victoria_e: Selvsagt blir kameraet med (om været tillater det selvsagt) :P

• 3 weeks later...
  • 3 months later...
Skrevet

sweet :rolleyes::innocent:

Nydelig hund.

bare et spørsmål. De dottene som hun har i ørene. Er det for å få ørene til å stå oppreist?? Bare lurer. har ikke greie på sånt. Har sett sheltier med et eller annet på øret.

• 2 weeks later...
Skrevet

Nå er det kanskje på tide med noen nye bilder av Grace og Hamlet.

Grace har rukket å bli 6 mnd og har blitt en "voksen" frøken.

Hamlet og jeg har begynt med Agility, var på kurs denne helga.

Divese bilder:

IMG_1154crop.jpg

IMG_1143crop.jpg

IMG_1166crop.jpg

IMG_0960crop.jpg

Skrevet
Nydelige hunder! :P

Lille Grace vokser ser stor og fin ser jeg. Hun hadde nydelig pels. :P

Takk takk :P

Hun har godt med pels, også der hun ikke skal ha, *ler*

En hårete naken :P

labbetussegutten=D : Tusen takk :P

• 8 months later...
Skrevet

Nå er det lenge siden jeg har oppdatert her ser jeg. Og her har det skjedd

saker og ting :D

Hamlet blir 4 år i juni, Grace er rukket å bli 15 mnd, og jeg har fått meg en katt ;)

IMG_1677_lite.jpg

Oppstillingsbilde 14 mnd

IMG_1893_lite.jpg

14 mnd

299copy.jpg

Grace og hennes venn Jack ;)

IMG_1652_lite.jpg

Og så har vi katten da, min lille Sphynxgutt Yekumo.

Yekumo_sl_copy.jpg

IMG_0316_redigert.jpg

IMG_0142_redigert.jpg

looking.jpg

Guest Just me!!
Skrevet

For noen nydelige dyr! Vi går for nudity her ser jeg, hihi. Men katten var kjempetøff da! :D

Skrevet

Ja, eg er veldig fasinert over begge rasene, personlighetsmessig og utseendemessig.

Takk for hyggelige ord :D

Skrevet

Blandingshunden min er halvt border Collie, og så var moren igjen

blanding av Norsk buhund, flat coated retriever (chow chow og berner?).

En skikkelig mix :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Da får jeg prøve å se etter ett annet navn til den kommende valpen min da. Siden ingen av dem falt i smak. Har dere noen andre forslag på fine navn til tispe?
    • Hva gjør dere om 10-15 år? Kommer dere til å fortsette å ha ny hund da? Det er umulig å vite men hva tror dere? Hvor gamle er dere? Jeg selv aner ikke. Ser ingen liv utenom hund men nå har jeg hatt hund hele voksne liv. Men om jeg skal fortsette med hundetrening,kurs,utstilling vites ikke. Da må jeg ha noe annen hobby men jeg vet ikke hva. Hva tror dere dere skal?
    • Hvilket navn er finest av Emmy, Lilly eller Sally?
    • Det er variasjon i egenskaper innad i rasen, men generelt vil jeg påstå at Hovawarten er mer samlet mentalt. De skal ha arbeids- og samarbeidslyst. Til forskjell fra mange av gjeterne kan de nok virke litt sta og egenrådige, men mitt inntrykk er at det veldig ofte er fører som ikke har knekt koden for å motivere til samarbeid med en hund som gjerne arbeider selvstendig. Det som gjør at jeg tror hoffen kan passe deg ut i fra din beskrivelse av ønsker er: - "atletiske og friske bruksschäfere der «mykere» egenskaper vektlegges" - Hoffen er en generelt frisk rase, med en funksjonell bygning. Det finnes dessuten et enormt helseregister hvor det er god oversikt over forskjellige sykdommer.  -  "Hunden som jeg ser etter er atletisk og lett, elsker å bruke nesen til f eks smeller, fungerer bra til lydighet, veldig lite skarp og ikke like mye drifter og «heithet» som hos de heftigste bruksschäfere, men ellers med forventede egenskaper av en schäferhund i en sunn kropp." - dette er for meg egentlig essensen av en hoffe. De er veldig alsidige uten å være ekstreme, og perfekte som aktive familiehunder med kapasitet for langt mer. De er atletiske og holdbare (noe variasjon i størrelse er det). Elsker å bruke nesa og trener gjerne lydighet. Den gjennomsnittlige hoffen har lite skarphet. De har (og skal ha) en del drifter, men de aller fleste er mer moderate enn de heftigste bruksschäferne. Det en skal være klar over, er at det er en vokter. De skal dog ikke vokte på alt og alle. Mine følger for eksempel gjerne med på det som skjer utendørs, men varsler kun i veldig spesielle tilfeller (hvis det plutselig står en ukjent hund på gårdsplassen eller om det er unormal aktivitet på natta). De reagerer for eksempel ikke om det banker på døra. Lager ikke lyd når jeg kommer hjem eller om noen de kjenner kommer inn uanmeldt når jeg ikke er hjemme. Vet ikke hvor du holder til, men send meg en PM om du har spørsmål og/eller eventuelt ønsker å møte en eller flere hoffer så skal jeg finne noen i nærheten av deg
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...