Gå til innhold
Hundesonen.no

www.zizco.net

Margrete

Recommended Posts

Skrevet

Jeg synes dette var kjempebra! Enkel og oversiktlig og veldig behagelige layot/farger. Interessant lesing og fine bilder. Nå mangler det bare en button som jeg kan bruke på linkesiden min. :D

Er forresten enig i at det var litt dumt at linkene 'forsvinner' når du skal trykke på dem. Men det tror jeg må være det eneste.. :icon_redface:

Edit: Nå forsvinner de ikke lenger hos meg. :P

Skrevet
Jeg synes dette var kjempebra! Enkel og oversiktlig og veldig behagelige layot/farger. Interessant lesing og fine bilder. Nå mangler det bare en button som jeg kan bruke på linkesiden min. :D

Er forresten enig i at det var litt dumt at linkene 'forsvinner' når du skal trykke på dem. Men det tror jeg må være det eneste.. :icon_redface:

Edit: Nå forsvinner de ikke lenger hos meg. :P

Jeg fikset i det øyeblikket det ble sagt i fra om den saken. Har iritert meg lenge, men har liksom ikke helt fått gjort noe med det i all latskapen. Nå jobber jeg med å få til ett bilde på forsiden, så man kan se hva som er siste i albumet... men det var lettere sagt enn gjort det gitt.

Mar

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

Jeg var i ett skikkelig photoshop humør på fredag og laget meg en header som jeg var fryktelig stolt av. Ta en kikk og er det noe dere har lyst til å pirke på så si i fra.

Artig med photoshop gitt :hmm: (takk Helene bursdagsbarn, som har hjulpet meg med basic for å komme igang)

• 3 weeks later...
Guest Per Olav
Skrevet

Veldig bra, Margrete :baby:

Når jeg blir like flink som deg skal jeg få opp noe som ligner - eller kanskje - ikke ligner :icon_fun:

--

Per Olav

Skrevet

Den var virkelig stili.

Minner meg om noen av de gamle postkortene jag her med BC på :baby:

OT: LEr lie mye hver jeg jeg ser bildene av Agility dødaren :baby: hehehe

Har en vennine som har en BC som er utrolig lik Zizco, de er skremmede lile, og etter det du skriver så er de like i trening og oppførsel også

• 1 month later...
Skrevet

Masse nye bilder fra helgen er lagt ut! Belgerpia var snill og tok masse bilder av oss mens vi gikk, og jeg var ute å testet nylinsa mi :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig vanskelig å si hva som er "bedre" uten å vite hvordan forutsetningene ser ut. Hvis det er hjelp til rasevalg du vil ha så er det kanskje greit å lage en egen tråd til det med informasjon om hvilken erfaring du har med hund, hvordan hverdagen din ser ut, hvor mye aktivitet vil hunden få, har du planer om noe målrettet aktivitet/sport osv. Hvilke kriterier har du mtp. lyd, pelsstell, støvsuging, størrelse på hunden?  Med denne informasjonen er det lettere å gi råd om en rase som kan passe til ditt potensielle hundehold. Det er helt sikkert flere raser som kan passe kriteriene, og mange som ikke gjør det. 
    • Svarer dere begge to her. Ser at dette kanskje er en god grunn til å vurderer andre raser. Kanskje Aussie eller Collie er bedre?
    • Har ofte erfaring med at de jeg spør på utstillinger eller andre stevner bare roser hunderaser helt og forteller kun det positive. De jeg snakka med på messen var kun positive til rasen.
    • Jeg har møtt noen fine individer, men ikke nok til at jeg tenker at rasen er en fin og god brukshund. Alt for mye merkelig mentalitet ute å går, og allergi og hd
    • Hunder lever fint med tre ben, jeg ser ikke at en amputert tå vil utgjøre store problemer for en såppas sprek rase. Hvis hunden ellers er frisk og sprek ville jeg gjort det, selv om den er godt voksen. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...