Gå til innhold
Hundesonen.no

www.zizco.net

Margrete

Recommended Posts

Jeg synes dette var kjempebra! Enkel og oversiktlig og veldig behagelige layot/farger. Interessant lesing og fine bilder. Nå mangler det bare en button som jeg kan bruke på linkesiden min. :D

Er forresten enig i at det var litt dumt at linkene 'forsvinner' når du skal trykke på dem. Men det tror jeg må være det eneste.. :icon_redface:

Edit: Nå forsvinner de ikke lenger hos meg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette var kjempebra! Enkel og oversiktlig og veldig behagelige layot/farger. Interessant lesing og fine bilder. Nå mangler det bare en button som jeg kan bruke på linkesiden min. :D

Er forresten enig i at det var litt dumt at linkene 'forsvinner' når du skal trykke på dem. Men det tror jeg må være det eneste.. :icon_redface:

Edit: Nå forsvinner de ikke lenger hos meg. :P

Jeg fikset i det øyeblikket det ble sagt i fra om den saken. Har iritert meg lenge, men har liksom ikke helt fått gjort noe med det i all latskapen. Nå jobber jeg med å få til ett bilde på forsiden, så man kan se hva som er siste i albumet... men det var lettere sagt enn gjort det gitt.

Mar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Jeg var i ett skikkelig photoshop humør på fredag og laget meg en header som jeg var fryktelig stolt av. Ta en kikk og er det noe dere har lyst til å pirke på så si i fra.

Artig med photoshop gitt :hmm: (takk Helene bursdagsbarn, som har hjulpet meg med basic for å komme igang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Den var virkelig stili.

Minner meg om noen av de gamle postkortene jag her med BC på :baby:

OT: LEr lie mye hver jeg jeg ser bildene av Agility dødaren :baby: hehehe

Har en vennine som har en BC som er utrolig lik Zizco, de er skremmede lile, og etter det du skriver så er de like i trening og oppførsel også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...