Margrete Skrevet 14. Januar 2007 Rapporter Skrevet 14. Januar 2007 Tar gjerne i mot kommentarer, både ros og ris
borderen Skrevet 14. Januar 2007 Rapporter Skrevet 14. Januar 2007 Liker siden kjempe godt. Mye behaglige farger. Eneste jeg kunne tenke meg, er at linkene ikke blir hvite når man skal trykke på de, for da synes de ikke.
Carina Skrevet 14. Januar 2007 Rapporter Skrevet 14. Januar 2007 Jeg synes dette var kjempebra! Enkel og oversiktlig og veldig behagelige layot/farger. Interessant lesing og fine bilder. Nå mangler det bare en button som jeg kan bruke på linkesiden min. Er forresten enig i at det var litt dumt at linkene 'forsvinner' når du skal trykke på dem. Men det tror jeg må være det eneste.. Edit: Nå forsvinner de ikke lenger hos meg.
Margrete Skrevet 14. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Januar 2007 Jeg synes dette var kjempebra! Enkel og oversiktlig og veldig behagelige layot/farger. Interessant lesing og fine bilder. Nå mangler det bare en button som jeg kan bruke på linkesiden min. Er forresten enig i at det var litt dumt at linkene 'forsvinner' når du skal trykke på dem. Men det tror jeg må være det eneste.. Edit: Nå forsvinner de ikke lenger hos meg. Jeg fikset i det øyeblikket det ble sagt i fra om den saken. Har iritert meg lenge, men har liksom ikke helt fått gjort noe med det i all latskapen. Nå jobber jeg med å få til ett bilde på forsiden, så man kan se hva som er siste i albumet... men det var lettere sagt enn gjort det gitt. Mar
Margrete Skrevet 23. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Januar 2007 Siden er gjort litt om, se om du kan finne det nye! Dagens lille utfordring med andre ord
Margrete Skrevet 12. Februar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Februar 2007 Jeg var i ett skikkelig photoshop humør på fredag og laget meg en header som jeg var fryktelig stolt av. Ta en kikk og er det noe dere har lyst til å pirke på så si i fra. Artig med photoshop gitt (takk Helene bursdagsbarn, som har hjulpet meg med basic for å komme igang)
borderen Skrevet 12. Februar 2007 Rapporter Skrevet 12. Februar 2007 Wow! Den var virkelig tøff! Imponerende!
Guest Per Olav Skrevet 28. Februar 2007 Rapporter Skrevet 28. Februar 2007 Veldig bra, Margrete Når jeg blir like flink som deg skal jeg få opp noe som ligner - eller kanskje - ikke ligner :icon_fun: -- Per Olav
Henriette Skrevet 28. Februar 2007 Rapporter Skrevet 28. Februar 2007 Den var virkelig stili. Minner meg om noen av de gamle postkortene jag her med BC på OT: LEr lie mye hver jeg jeg ser bildene av Agility dødaren hehehe Har en vennine som har en BC som er utrolig lik Zizco, de er skremmede lile, og etter det du skriver så er de like i trening og oppførsel også
Margrete Skrevet 1. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 1. April 2007 Masse nye bilder fra helgen er lagt ut! Belgerpia var snill og tok masse bilder av oss mens vi gikk, og jeg var ute å testet nylinsa mi
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar