SD Skrevet 14. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2007 Vet ikke helt hvor jeg skal legge den tråden eller hvem jeg skal spørre. Jeg har blogg hos blogtown.se og har dessverre glemt passordet. Jeg har prøvd flere ganger å få tilsendt et nytt og har også sendt mail til blogtown.se. Men ingenting skjer, er dette bare hos meg eller er det flere med det problemet? Synes det er litt frustrerende og ikke komme seg inn og vil helst ikke lage nytt brukernavn heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 14. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2007 Har du sjekka useriøs e-post innboksen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 14. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2007 jeg har ikke hatt det problemet. Glemte passord engang, og fikk svar. Men den legger seg ofte i "useriøs e-post". Så sjekk det om du ikke allerede har gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 14. Januar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2007 Har gjort det. Har også spurt etter passord en gang før og da kom det mail med engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 14. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2007 Ta kontakt i forumet der, de pleier å være raske til å hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 14. Januar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2007 har prøvd det og, men det står at jeg må logge meg inn. og det får jeg jo ikke til <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 6. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2007 Har du flere mailadresser da? Jeg får ikke brukt hotmail adressa mi, men jeg har en hos gmail, og den funker fint.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 6. Februar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2007 Jepp, prøvde forskjellige mailadresser osv, men det gikk ikke. Det funker nå da, blogtown hadde store problemer med mailserveren sin, derfor det ikke funket å få mail fra de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar