netteliten Skrevet 29. April 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 29. April 2008 Peico er blitt 16 mnd. Vi var på stange utstillingen hvor han fikk BIR og CERT. Han er en kosegutt. Han er sosial, leker med alle hunderaser og er flink på spor. Han er kreativ, morsom, bøllete, ramp:) Han er den beste og mest morsomste hunden vi har hatt. Alle faller for blikket hans:) Og personligheten hans er unik:) Måtte bare skryte litt av gutten min, siden denne tråden ble tatt opp igjen.
12345 Skrevet 30. April 2008 Rapporter Skrevet 30. April 2008 Å, gratulere. Han var bare helt nydelig ! Har du en cairn ? Bare så et bilde, lurte på om det var din Veldig pene valper !
netteliten Skrevet 7. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Mai 2008 Har du en cairn ? Bare så et bilde, lurte på om det var din Veldig pene valper ! Nei, jeg har ikke cairn:) Kun Irsk terrier Peico.
ToNo Skrevet 7. Mai 2008 Rapporter Skrevet 7. Mai 2008 For en kjempefin hund! Jeg er SÅ begeistret for terriere, og Irsk terrier er absolutt en av mine favoritter. Skulle gjerne hatt en selv, men er veldig fornøyd med mine to Foxterriere, så jeg får nøye meg med å se på de fine bildene av din hund!
netteliten Skrevet 7. Mai 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Mai 2008 For en kjempefin hund! Jeg er SÅ begeistret for terriere, og Irsk terrier er absolutt en av mine favoritter. Skulle gjerne hatt en selv, men er veldig fornøyd med mine to Foxterriere, så jeg får nøye meg med å se på de fine bildene av din hund! Foxterrier har jeg også fått øynene opp for, de strihåret mest, men liker også glatthåret. Peico har lekt sammen med en glatthåret foxterrier i Telemark. Koselig at du liker den Irske terrieren også!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar