Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder av lille Molin!


goJJo

Recommended Posts

I går kveld ble det valgt ut hvilken valp jeg skulle få! ;) Har ikke muligheten til å komme å se på de, så jeg ble enig med oppdretter om at det beste var at hun valgte ut den hun trodde var best til meg.

Har tre bilder av lille Molin som jeg ville dele med dere. Hun er rundt seks uker på bildene :)

http://glefs.net/DSC_3954copy.jpg

http://glefs.net/DSC_3951copy.jpg

http://glefs.net/DSC_3952copy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;):) åhhh! du er så utrolig heldig! du må holde meg oppdatert! sant? :P skanskje jeg skal bruke samme oppdretter vet du ;):P

Jepp! Jeg skal legge ut på hjemmesiden min etterhvert som ting skjer :P Så det er bare å kikke der!

Har du vært i kontakt med de forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Jeg skal legge ut på hjemmesiden min etterhvert som ting skjer :) Så det er bare å kikke der!

Har du vært i kontakt med de forresten?

nei, jeg har ikke det.. det er jo så lenge til at jeg føler det blir litt flaut å ringe å høre om hun skal ha kull om to år... eh... men kanskje jeg gjør det alikevell ;) valpen din var jallefall helt nydelig! men hvordan går det med ankelen? når kommer valpen i hus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå! Så nydelig :P gleder meg til å se flere bilder. Også må jeg jo få hilse på vidunderet en gang da ;)

Takk! :P Hu ser jo kjempeskjønn ut. Håper på å få flere bilder i løpet av dagen :P

Klart du skal få hilse på!

Åhh.. så nydelig.. Gratulerer :)

Tusen takk ;)

nei, jeg har ikke det.. det er jo så lenge til at jeg føler det blir litt flaut å ringe å høre om hun skal ha kull om to år... eh... men kanskje jeg gjør det alikevell :P valpen din var jallefall helt nydelig! men hvordan går det med ankelen? når kommer valpen i hus?

Hehe, du kan få mailadressen om du syntes det er lettere :P Skjønner hva du mener.

Det går framover, håper på å få tatt av gipsen den 19. Om alt har gått etter planen. Så er det flere mnd med oppbygging av beinet igjen...

Hun kommer så fort jeg er i stand til å ta meg av henne :P Senest i begynnelsen av mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... ;)

For en alldeles nydelig liten frøken.. Lille Molin er til å spise opp! ;)

Kan jeg spørre hvilket oppdrett hun kommer fra?

Jeg er litt misunnelig kanskje, men bare litt altså.. :)

Takk! Hu ser jo sååå skjønn ut, gleder meg SÅ mye til å få henne hjem hit! :P

Hun kommer fra Kennel Molineux og oppdretter Kari Fedje :P Utrolig koselige folk! Vært kjempeflink til å oppdatere meg med hvordan det går med valpene. En fordel siden jeg bor ganske langt unna (4-5 timer med bil)

nåååå så nusselig lille Molin var da;)

Rett og slett til å spise opp;)

gleder meg til å se flere bilder;)

Hold oss oppdatert med bilder og gipsen din;)

Jeg skal legge ut flere bilder etterhvert som jeg får de! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå du er så helig Cathrine! Hun ser rett og slett helt nydelig ut ;) Du må love og holde oss oppdatert med både bilder og div som skjer rund hun.. *håpe på og treffe gulle ditt* :)

Jeg skal legge ut bilder så fort jeg får de ;) Og hvertfall ta masse bilder når hun kommer hjem hit!

Du kommer nok helt sikkert til å treffe på oss, hun blir dratt rundt på det som er av stevner i nærmeste fremtid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh :P Ingen ting er nydligere enn en puddelvalp! Kjempe nydelig var hun! Blir det noe utstillinger på puddelkrøkna da, eller bare kortklippt? ;)

Takk! :P

Tenkte å prøve meg på valpeshow sånn i første omgang, så får vi se hva det blir til etterhvert. Men lydighet er jo det vi skal gå for ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...