Gå til innhold
Hundesonen.no

NMK & NSBK

Guest Jonna

Recommended Posts

Ettersom det ikke var noen tråd om denne dobbel utstillingen (som jeg kunne se) Så lurte jeg nesten på om mange har glemt den :P Utstillingen er på Exporama, Hellerudsletta og pm går ut 08.januar.

Jeg skal stille på søndagen tenkte jeg. Hadde egentlig ikke tenkt å stille Blaze på noe annet ett vinnerutstillinger framover, men på søndagen er det en australsk dommer så da bare måtte jeg :tongue:

Jeg kommer til å være der begge dager ettersom det ikke er så langt unna.

Håper på å treffe mange kjente og evt tørre å gå bort til dem jeg ikke har våget til så langt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar
  JeanetteH skrev:
Ettersom det ikke var noen tråd om denne dobbel utstillingen (som jeg kunne se) Så lurte jeg nesten på om mange har glemt den :P Utstillingen er på Exporama, Hellerudsletta og pm går ut 08.januar.

Jeg skal stille på søndagen tenkte jeg. Hadde egentlig ikke tenkt å stille Blaze på noe annet ett vinnerutstillinger framover, men på søndagen er det en australsk dommer så da bare måtte jeg :tongue:

Jeg kommer til å være der begge dager ettersom det ikke er så langt unna.

Håper på å treffe mange kjente og evt tørre å gå bort til dem jeg ikke har våget til så langt :P

Får ikke lov til å komme dit, derfor har jeg sikker savnet den :P

Men er i Tønsberg på NRK utstilling da uansett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

turbogutten skrev:
hvor er det dere finner dommerene? jeg skal stille for første gang:P dalmatiner:)

Dalamtiner dømmes av Borghild Moen på lørdag og James Hayward, Australia på søndagen. Da skal du i samme ring som meg på søndag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JeanetteH skrev:
Dalamtiner dømmes av Borghild Moen på lørdag og James Hayward, Australia på søndagen. Da skal du i samme ring som meg på søndag :P

gruer meg skikkelig:S er det hann eller tispe du skal stille? hvor gammel? jeg skal stille tispe på 4 år;) stiller man begge dagene? skjønner ikke dette med dobbelt utstilling helt jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

turbogutten skrev:
gruer meg skikkelig:S er det hann eller tispe du skal stille? hvor gammel? jeg skal stille tispe på 4 år;) stiller man begge dagene? skjønner ikke dette med dobbelt utstilling helt jeg..

Siden det er dobbeltutstilling kan du melde på begge dager ja, men du kan selvfølgelig velge å bare stille en av dagene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WheatenMali skrev:
Siden det er dobbeltutstilling kan du melde på begge dager ja, men du kan selvfølgelig velge å bare stille en av dagene;)

okei skal melde hun på i morgen for da skal jeg ut til eieren hennes men husker du prisene på de to utstillingene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JeanetteH skrev:
I hundesport annonsen står det 280kr pr dag. Klubber kan selv sette prisen på utstilling, NKK satt opp prisene rett før NKK Hamar, men ikke alle klubber har valgt å følge dem. (Takk og Lov!)

Det har jeg ikke fått med meg, godt du sa det, er litt greit å vite, hehe.

Toya: Meld på Ruby, så skal jeg stå og være supporter;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg kommer... Skal stille 2 Borzoi, 1 Italiensk Mynde, 1 engelsk bullgod, kanskje CC, spørs hva jeg får tid til, prioriterer borzoiene og italieneren.

Edit; Shit, dette ble dyrt... 800 kr plutselige vekke når man itilleg også bare skal stille valper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at jeg kommer.. :blink: Skal melde på Chessea, begge dagene.

Det blir i så fall vår andre utstilling som ikke er NKK. Hehe. Håper sjansene for en bra plassering er litt større på en litt mindre utstilling. Første ikke-NKK-utstillingen blir forhåpentlig vis i Sandefjord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

toya skrev:
*skal skal ikke skal skal ikke* gah.. finner ikke ut...

need help...

hvordan komme seg dit f eks.. jeg eier ikke stedsans hihi

Du SKAL!

Tog til lillestrøm og buss til exporama, eller olavsgaard, fra olavsgaard kan du gå bort.

Sjekk www.trafikanten.no om buss;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...