Gå til innhold
Hundesonen.no

NMK & NSBK

Guest Jonna

Recommended Posts

Ettersom det ikke var noen tråd om denne dobbel utstillingen (som jeg kunne se) Så lurte jeg nesten på om mange har glemt den :P Utstillingen er på Exporama, Hellerudsletta og pm går ut 08.januar.

Jeg skal stille på søndagen tenkte jeg. Hadde egentlig ikke tenkt å stille Blaze på noe annet ett vinnerutstillinger framover, men på søndagen er det en australsk dommer så da bare måtte jeg :tongue:

Jeg kommer til å være der begge dager ettersom det ikke er så langt unna.

Håper på å treffe mange kjente og evt tørre å gå bort til dem jeg ikke har våget til så langt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar
Ettersom det ikke var noen tråd om denne dobbel utstillingen (som jeg kunne se) Så lurte jeg nesten på om mange har glemt den :P Utstillingen er på Exporama, Hellerudsletta og pm går ut 08.januar.

Jeg skal stille på søndagen tenkte jeg. Hadde egentlig ikke tenkt å stille Blaze på noe annet ett vinnerutstillinger framover, men på søndagen er det en australsk dommer så da bare måtte jeg :tongue:

Jeg kommer til å være der begge dager ettersom det ikke er så langt unna.

Håper på å treffe mange kjente og evt tørre å gå bort til dem jeg ikke har våget til så langt :P

Får ikke lov til å komme dit, derfor har jeg sikker savnet den :P

Men er i Tønsberg på NRK utstilling da uansett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor er det dere finner dommerene? jeg skal stille for første gang:P dalmatiner:)

Dalamtiner dømmes av Borghild Moen på lørdag og James Hayward, Australia på søndagen. Da skal du i samme ring som meg på søndag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dalamtiner dømmes av Borghild Moen på lørdag og James Hayward, Australia på søndagen. Da skal du i samme ring som meg på søndag :P

gruer meg skikkelig:S er det hann eller tispe du skal stille? hvor gammel? jeg skal stille tispe på 4 år;) stiller man begge dagene? skjønner ikke dette med dobbelt utstilling helt jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gruer meg skikkelig:S er det hann eller tispe du skal stille? hvor gammel? jeg skal stille tispe på 4 år;) stiller man begge dagene? skjønner ikke dette med dobbelt utstilling helt jeg..

Siden det er dobbeltutstilling kan du melde på begge dager ja, men du kan selvfølgelig velge å bare stille en av dagene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er dobbeltutstilling kan du melde på begge dager ja, men du kan selvfølgelig velge å bare stille en av dagene;)

okei skal melde hun på i morgen for da skal jeg ut til eieren hennes men husker du prisene på de to utstillingene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hundesport annonsen står det 280kr pr dag. Klubber kan selv sette prisen på utstilling, NKK satt opp prisene rett før NKK Hamar, men ikke alle klubber har valgt å følge dem. (Takk og Lov!)

Det har jeg ikke fått med meg, godt du sa det, er litt greit å vite, hehe.

Toya: Meld på Ruby, så skal jeg stå og være supporter;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg kommer... Skal stille 2 Borzoi, 1 Italiensk Mynde, 1 engelsk bullgod, kanskje CC, spørs hva jeg får tid til, prioriterer borzoiene og italieneren.

Edit; Shit, dette ble dyrt... 800 kr plutselige vekke når man itilleg også bare skal stille valper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at jeg kommer.. :blink: Skal melde på Chessea, begge dagene.

Det blir i så fall vår andre utstilling som ikke er NKK. Hehe. Håper sjansene for en bra plassering er litt større på en litt mindre utstilling. Første ikke-NKK-utstillingen blir forhåpentlig vis i Sandefjord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*skal skal ikke skal skal ikke* gah.. finner ikke ut...

need help...

hvordan komme seg dit f eks.. jeg eier ikke stedsans hihi

Du SKAL!

Tog til lillestrøm og buss til exporama, eller olavsgaard, fra olavsgaard kan du gå bort.

Sjekk www.trafikanten.no om buss;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...