Gå til innhold
Hundesonen.no

Blandingen Nikita Lee

nikita3

Recommended Posts

Skrevet

Dette er hunden min Fly Nikita Lee...

Hun er Blanding av Border Collie & Schæferhund..

Men ligner mest på en B.C,kanskje ikkje fargene.. Men inni seg er hun helt lik:)

Hun er utrolig lydig, kan gå laus med henne overalt...Den beste hunden;P

Vi trener også lydighet, av å til lager vi litt hinderløyper i hagen, fikk agility sett i sommer, så trener på det litt:)

Og det hun syntes er mest gøy av alt sammen er å lære nye triks, hun kan en del nå:D

Og vi går lange turer være dag, og vi har for det meste ofte med oss noen, som kita kan leke med..

Om sommeren pleier hun å trekke sakkovogn, det elsker hund..

Og på vinteren trekker hun oss på ski, det er gøy:P

Ja, Hun er den aller beste hunden for mej:P Så for vi se te sommeren om det kommer en til;P hehe...

post-1304-1167496549_thumb.jpg

Skrevet

Noen Bilder av Nikita Lee:P

Det Første bilde er av Nikita når hun var ungdom:P

Det andre har hun Subaru Caps:)

post-1304-1167497112_thumb.jpg

Skrevet

Åh halle mann! Fikk sjokk når jeg så henne! Utrolig nydelig :wub::wub::icon_redface:

Ja...tilbake til jorkloden.... :P Hun var veldig fin :icon_redface: Mer bilder? :icon_redface:

*jeg vil også ha ej Nikita Lee* :D

Skrevet

Så utrolig nydelig blanding! Noen ganger blir de blandingene bare så utrolig flotte!

Sikkert en kjempe-hund siden hun er mye BC. Veldig aktiv tenker jeg :icon_redface:

Skrevet

giggi:

Tusen takk :icon_redface:

her er noen bilder (men de er fra mobilen ) ikke så bra:p

Hvis ikke kan du gå inn på hjemmesia mi , der er det mange bilder:P

Til dere andre : Takk for alle de fine innleggene;P

post-1304-1167577094_thumb.jpg

post-1304-1167577151_thumb.jpg

• 3 months later...
Skrevet
Skikkelig pen blandingshund, hodet var spesielt nydelig! :ahappy:

Takk:)

Ho har også så spessielle øyer:P hehe..

Ser ut som hun har mye smike på seg:)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...