Gå til innhold
Hundesonen.no

Leke fra canis


Tonje

Recommended Posts

For en stund siden var jeg inne på canis og fant ei leke jeg tenkte å kjøpe, men nå har de den ikke mer. Er det noen som vet av andre som kan ha den eller noe lignende? Det var en slags tauleke med ball i midten og tøyhode av enten tiger eller løve om jeg ikke husker helt feil. Kjøpte noe lignende her i byen, men Ike klarte å rive hodet av den idag <_< Den var så genial fordi det var piping i hodet,og masse tau og dill å holde og bite i. Ja også var det sånn tøystoff som gjorde at det så ut som om den hadde pels. Men nå er pipehode borte(Ike syntes det var rasende festlig med bare hodet og han da,men det er ikke så lett å ha drakamp med den lille dotten..) Så hvis noen vet av noe lignende på andre nettbutikker,skrik ut :icon_redface:

Sånn ser stakkaren ut nå.Jeg ble nesten litt lei meg,den var jo så søt denne greia :rolleyes:

leikentike001R.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde samme ulykka med nesten samme leke. Jeg kjøpte den i en butikk her nede tror jeg, men jeg kan ikke finne den igjen. Det var favorittleka uten tvil, så det var trist når den ble tygget i biter. Skal si ifra om jeg finner den igjen et sted :D

Slik så den ut før dyret tygget den opp:

Pecs020.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...