Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Kristiansand


Marthe

Recommended Posts

Skrevet

Jeg sitter og vurderer om jeg skal reise til NKK Kristiansand. Så jeg har noen spørsmål. Er det lett å komme seg til utstillingsplassen? Jeg må evt ta tog/buss. Er det overnattingsplasser som ligger nær utstillingen?

Vet det er mange måneder til, men jeg holder på å planlegger litt :icon_redface:

Skrevet

Hm... ja men greit å være tidlig ute. Om vi sku dratt ned, kunne eg fått tak i en bil til, så det er plass til flere. Men for min del, tror eg det blir for dyrt å reise helt dit. Eg synes Stavanger er dyrt nok. Så skal der i stedenfor. Er liksom ikke bare påmld.avgiften en må tenke på. Men drivstoff,mat,overnatting,ferger,bompenger osv. Så det kan jo fort komme opp i tusen kr og over...

Men tilbake til Sp.målene.... Er altså plass hos oss, men vi skal ikke dit. Ikke slik som det ser ut nå. :icon_redface:

Skrevet

Heia:P

jeg bor i Kr.sand :icon_redface:

Det er nokså lett åå komme seg til utstilling der :icon_redface:

Hvis det er i sørlandshallen ligger det et Hotell rett med den :icon_redface:

Du burde først ta tog til Kristiansand sentrum og etterpå ta buss til sørlandshallen :wub:

Heia:P

bor bare 15 min fra byen:P

Hvis det er noen fler spørsmål kan du bare ta kontakt på Hotmailen min: [email protected]

Men tid skal du til Kr.sand???

Skrevet
Hm... ja men greit å være tidlig ute. Om vi sku dratt ned, kunne eg fått tak i en bil til, så det er plass til flere. Men for min del, tror eg det blir for dyrt å reise helt dit. Eg synes Stavanger er dyrt nok. Så skal der i stedenfor. Er liksom ikke bare påmld.avgiften en må tenke på. Men drivstoff,mat,overnatting,ferger,bompenger osv. Så det kan jo fort komme opp i tusen kr og over...

Men tilbake til Sp.målene.... Er altså plass hos oss, men vi skal ikke dit. Ikke slik som det ser ut nå. :icon_redface:

Tusen takk for tilbudet :icon_redface: Ja, det blir fort veldig dyrt :unsure:

Heia:P

jeg bor i Kr.sand :icon_redface:

Det er nokså lett åå komme seg til utstilling der :wub:

Hvis det er i sørlandshallen ligger det et Hotell rett med den :wub:

Du burde først ta tog til Kristiansand sentrum og etterpå ta buss til sørlandshallen :D

Heia:P

bor bare 15 min fra byen:P

Hvis det er noen fler spørsmål kan du bare ta kontakt på Hotmailen min: [email protected]

Men tid skal du til Kr.sand???

Takk for svar :P Hvis jeg ikke tar helt feil så er den i mai. Jeg får se litt hva jeg får til, for det er ei lang reise rute :P Men da vet jeg ihvertfall at det går buss fra sentrum, og jeg kommer meg jo alltid der til :P

Skrevet

Crizpo:

Jepp, det er den :icon_redface: tror jeg au skal der:P

Du må si i fra hvis du skal :icon_redface:

Og du må bare spør om noe, hvis det er noe du lurer på:icon_redface:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...