IM Skrevet 27. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2006 Leste at det ikke gikk så supert med juletreffet.. kan det ha noe med julestria?? Men nå er i hvert fall jeg helt 100% klar for nytt hundetreff! Gjerne med litt utstillingstrening inni bildet...?? Er det noen fler som kunne tenkt seg det?? Har noen forslag til sted, hvis dere andre ikke kommer opp med noe da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susa Skrevet 28. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2006 Hørtes bra ut! Vi skal gjøre vårt beste for å komme:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 29. Desember 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2006 Jeg tenkte litt på Gjennestad da... stor og fin park å trene i å greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcoograya Skrevet 1. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2007 Kunne godt tenke meg å bli med på treff. Har ikke så mye bruk for utstillingstrening da, men kanskje jeg lærer noe til jeg får valp i hus:) (som forøvrig ikke ser ut til å bli så lenge til) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 2. Januar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2007 men... vi må få med noen som kan ha denne utstillingstreninga... hvis ikke blir det bare treff.. kosli det å men da kan vi kanskje finne et annet sted enn parken på gjennestad da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 2. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2007 Blir gjerne med om det ikke blir for langt unna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 3. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2007 Hmm, er med på treff, men hvordan er det med gåmulighetene på gjennestad? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 3. Januar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2007 ringtrening tenker du på Lill?? Eller tur? Hvis det ikke blir ringtrening, synes jeg vi kan finne et annet sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 3. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2007 Jeg blir gjerne med, men jeg er ikke så veldig interessert i ringtrening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 3. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2007 Hmm, hva om vi finner et sted vi kan først gå tur også ha litt ringtrening? Eller kanskje bedre omvedt når jeg begynner å tenke over det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 4. Januar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2007 det kan vi gjerne men jeg vil helst gå tur et sted som det ikke er asfalt... hm... og som hundene kan gå løse hvis det funker da... men da lurer jeg litt på hvor folk bor hen rundt om i fylket. for jeg vet at det er veldig fint å gå rundt langevannet i ramnes, og der er det også grussplass hvis det er nødvendig eller også gressplass... men så er det det at folk må komme seg dit.. noen som har noen andre tips eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 4. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2007 Jeg vil også være med, men da må vi finne et sted som er enkelt å komme seg til. Jeg er ikke interessert i å bytte buss tre ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 4. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2007 Hva med hundehytta i Tønsberg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 4. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2007 Går ikke buss ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 5. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2007 Er kanskje litt for langt for folk dette her, men jeg vil foreslå Moutmarka (på Tjøme/verdens ende). Det er et kjempe flott tur sted hvor hundene kan løpe masse løse. Det går direkte buss fra Tønsberg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 5. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2007 Når skal dere dette? Kanskje jeg blir med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 5. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2007 Noen som blir med i morgen, lørdag? Ett eller annet sted EDIT: Hvis det er stemmning for å dra til Moutmarka går det i hvertfall buss fra Tønsberg, 102 mot Hulebak-Verdens Ende. EDIT 2: Gå inn på vkt.no, søk på fra Tønsberg til Verdens Ende, så kommer det opp tider Det tar fra 40-50 minutter med buss fra Tbg. Kan skrive opp noen tider her som kanskje kunne vært aktuelle: 1020 Fra Tbg Fremme 1100 12.20 fra Tbg Fremme 1300 14.20 Fra Tbg Fremme 1500 Evt busser tilbake: 13.26, fremme 1410 15.26, fremme i Tbg 1610 17.19, fremme i Tbg 1810 Vi må jo tenke på at det blir ganske fort mørkt, så å komme seg dit tidelig er en fordel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 5. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2007 Hva skal dere da? Gå tur og........? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 5. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2007 Vi kan gå tur og de som vil kan ha litt mini ringtrening? Hmm, hva med 12.20 bussen? Er redd klokken 10 er liiiitt tidlig får meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 5. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2007 Ok.. får se om jeg kan, sier ifra i kveld! kjedelig å ta tog og buss alene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 5. Januar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2007 oi! i morra det ble litt for snau tid! skal jobbe Dessuten er det litt for langt fra meg til tjøme... 5-6 mil eller noe :/ hvis ikke mer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 5. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2007 Hvem er det so kunne blitt med til Tjøme i såfall? Er ikke noe særlig sted å ha ringtrening der. Og hvis det blir noe av, husk VINDTETTE klær EDIT: For de som synes det er langt, så kan jeg si at det er verdt det Kjempe flott sted å gå tur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 5. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2007 Ok.. får se om jeg kan, sier ifra i kveld! kjedelig å ta tog og buss alene Jeg tar buss med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 5. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2007 Jeg tar buss med deg! Men.. hvor lang tid tar det med tog fra Drammen til Tønsberg? Og.. hvor mye koster det ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 5. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2007 Hmm... Er ikke sikker på hvor mye det koster, men tar vel ca 45 min? Ikke så lenge da ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar