Ingvild Skrevet 20. Desember 2006 Rapporter Skrevet 20. Desember 2006 Heihei kjære trøndere! Jeg har planlagt å i år, som de siste to årene, ha et nyttårstreff på nyttårsaften, slik at hundene blir litt mer slitne og forhåpentligvis roligere og tryggere når rakettene fyrer av som verst. Dessuten er det jo hyggelig å gå en tur uansett. Sted tenkte jeg det vanlige hundetreffstedet - å starte ved Statoilbygget på Rotvoll og gå en rundtur derfra. Om noen skulle ha andre forslag er det selvsagt lov. Fordelen med å gå der vi går på hundetreffene, er at det ikke er de stedene de som starter ekstra tidlig med rakettene går for å skyte dem opp. Jeg foreslår at vi møtes klokka to. Om det er for seint eller tidlig for noen, så er vi nok såpass fleksible at vi klarer å endre på det. Så - er det noen som blir med?
Yakine Skrevet 20. Desember 2006 Rapporter Skrevet 20. Desember 2006 Hmfr... <_< Hva om dere kommer til Brekstad da?? Kjempegodt forslag synes jeg! For da får vi og blitt med!
MarieR Skrevet 21. Desember 2006 Rapporter Skrevet 21. Desember 2006 Like langt for oss å dra til brekstad som det er for deg å dra til tr.heim Vi kommer (Til rotvoll altså..ikke Brekstad )
Guest Christine Skrevet 21. Desember 2006 Rapporter Skrevet 21. Desember 2006 Vi kommer mest sannsynelig Får se om tidspunktet osv passer først
MarieR Skrevet 22. Desember 2006 Rapporter Skrevet 22. Desember 2006 Ingen andre trøndere som unner hunden sin dette altså? <_< Dere aner ikke hvor deilig det er å gå ut på nyttårsaften å vite at bikkjedyret hvertfall har fått det fysiske behovet mer enn dekkt.
MarieR Skrevet 30. Desember 2006 Rapporter Skrevet 30. Desember 2006 ... da sier vi klokken to på statoil? For meg spiller det ingen rolle så lenge det ikke blir etter to
Guest Christine Skrevet 30. Desember 2006 Rapporter Skrevet 30. Desember 2006 Får se an om vi kommer..Skal nemmelig gå fakkeltog kvart på 4, så tror det blir knapt med tid.
Ingvild Skrevet 30. Desember 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Desember 2006 Tinka og jeg kommer! Klokka to.
MarieR Skrevet 31. Desember 2006 Rapporter Skrevet 31. Desember 2006 Takk for turen, den virket til sin hensikt, Ask drakk litt vann, så la han seg rett, ned og ligger å sover enda. Håper det holder til i kveld. Ler enda godt av den joggeren som hoppet over Taika jeg altså. Morsomste jeg noen gang har sett.
Guest Christine Skrevet 31. Desember 2006 Rapporter Skrevet 31. Desember 2006 Bilder? Ingen som hadde med kamera Haha, joggeren var dagens høydepunkt! Enda i transe fordi Milo ville leike jeg Takk for turen!
Ingvild Skrevet 31. Desember 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Desember 2006 Takk for turen! Joggeren var helt klart festlig, har aldri sett en jogger hoppe over en hund før. Men han virka ikke like bli som oss.
MarieR Skrevet 31. Desember 2006 Rapporter Skrevet 31. Desember 2006 Nei han gjorde ikke det...han virka rett ut sur. Men det gjør hele greiea enda morsommere!
Kjerstii Skrevet 1. Januar 2007 Rapporter Skrevet 1. Januar 2007 Joggeren var virkelig noe av det morsomste jeg har sett! Taika så ikke ut som om hun brydde seg så veldig om joggeren som kom hoppende over henne
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar