Gå til innhold
Hundesonen.no

Nkk bø


Toya

Recommended Posts

Jeg kommer ;) Reiser med ei venninne og hennes rottis. Så vi sitter nok med rottweiler ringen for det meste. Tar selvfølgelig med meg hundene ( mistenker løpetid på Tassa i februar, i så fall så blir hun hjemme ;) )

Ja, meg og Marthe vi stiller knallhardt ;) Gleder meg veldig og ser fram til en kjekk og begivenhetsrik helg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 208
  • Created
  • Siste svar

Nå har vi meldt på ;)

Tar med oss Lotto, satser på å kanskje få noen veteran premier på NKK i år!

Fant ut at jeg droppa JH denne gangen, men skal stille 3 flatter, dersom noen

som er flinke på flat er ledig kan jeg trenge hjelp da jeg har en JK-hann og

Aris stiller i AK-hann og Lotto i VET-han! ;)

Regner nesten med at 2 går videre, vet aldri, men allikevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi meldt på ;)

Tar med oss Lotto, satser på å kanskje få noen veteran premier på NKK i år!

Fant ut at jeg droppa JH denne gangen, men skal stille 3 flatter, dersom noen

som er flinke på flat er ledig kan jeg trenge hjelp da jeg har en JK-hann og

Aris stiller i AK-hann og Lotto i VET-han! ;)

Regner nesten med at 2 går videre, vet aldri, men allikevel...

Du kan regne med meg kjære om du trenger hjelp ;) hvilken dag går flat'ene på? Skal stille i allefall to raser så om de går på samme dag bør du finne en annen backup ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar enten til NKK Bø eller til NKK Bergen, så om noen vil at jeg skal komme til Bø så er det bare å argumentere i vei. Jeg har nemlig ikke bestemt meg enda (men om jeg drar til Bergen så blir Tinka ikke med, det kan hende hun blir med om jeg drar til Bø, det veit jeg ikke).

Hvordan er det forresten å komme seg dit fra Oslo? Tog/buss? Hvor lang tid tar det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Det er mer praktisk å dra til Bø i den forstand at det er vinterferie etterpå da... Så slipper jeg å komme trøtt og for seint til engelsktimen fordi jeg har vært hjemom etter nattoget og lagt fra med bagasjen min...

Det der jo det jeg veldig ofte gjør! Og det går egentlig veldig greit, så lenge du får hvilt ut etter skolen igjen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der jo det jeg veldig ofte gjør! Og det går egentlig veldig greit, så lenge du får hvilt ut etter skolen igjen;)

Bor du hos Kristina på nkk bø? Skal du dit på lørdagen også, og hvordan kommer du deg i så fall dit?

Om jeg bare betaler buss og tog blir det jo ikke sååå dyrt å dra både til Bø og til Bergen. Buss til Bergen blir vel ca 700 til sammen, og tog til og fra Oslo koster vel 400 om jeg slipper å betale for Tinka (noe jeg selvsagt fint vrir meg unna)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kommer til Bergen med buss, også drar jeg også til NKK Bø. Nattog natt til lørdag. Det går et tog til Bø fra Oslo ti over sju, så da tar jeg vel det ut til Bø også drar jeg vel da antageligvis tilbake til Oslo på ettermiddagen og bor enten hos Kristina eller hos besteforeldrene mine. Også tar jeg dagtog hjem på mandag eller tirsdag eller no. Tinka får bli med om hun er snill, noe hun selvfølgelig er.

Så beklager jeg at jeg har lagt ut mine reiseplaner for alle og enhver, men det får dere bare tåle. Er ikke sikker på om jeg drar til begge stedene enda, er litt teit å dra begge stedene når jeg ikke skal gjøre noe der (men jeg kan da ta masse bilder, og da gjør jeg vel noe fornuftig?).

Skal du ha med både Cita og Tia til Bø, eller ingen av dem? Jeg syns Cita skulle fått vært med og gått lp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kommer til Bergen med buss, også drar jeg også til NKK Bø. Nattog natt til lørdag. Det går et tog til Bø fra Oslo ti over sju, så da tar jeg vel det ut til Bø også drar jeg vel da antageligvis tilbake til Oslo på ettermiddagen og bor enten hos Kristina eller hos besteforeldrene mine. Også tar jeg dagtog hjem på mandag eller tirsdag eller no. Tinka får bli med om hun er snill, noe hun selvfølgelig er.

Så beklager jeg at jeg har lagt ut mine reiseplaner for alle og enhver, men det får dere bare tåle. Er ikke sikker på om jeg drar til begge stedene enda, er litt teit å dra begge stedene når jeg ikke skal gjøre noe der (men jeg kan da ta masse bilder, og da gjør jeg vel noe fornuftig?).

Skal du ha med både Cita og Tia til Bø, eller ingen av dem? Jeg syns Cita skulle fått vært med og gått lp.

Hm, er det gale å ta buss oslo-bergen da?

Nei, jeg skal ikke ha med noen av dem. Ingen av de har noe der å gjøre. Cita gå lp der? du skremmer meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, er det gale å ta buss oslo-bergen da?

Nei, jeg skal ikke ha med noen av dem. Ingen av de har noe der å gjøre. Cita gå lp der? du skremmer meg...

Buss Oslo-Bergen er kanskje ikke så ille, men buss Trondheim-Oslo rett før høres slitsomt ut.

Påmeldingsfristen går ut om to og en halv time, så du har fremdeles tid til å melde deg på, hihi

Det er forresten fremdeles ikke helt sikkert at jeg drar... Mamma og pappa hadde ingen motforestillinger mot at jeg skulle dra nedover, men de syntes det hørtes litt unødvendig/stressende/slitsomt ut å skulle dra til og fra Oslo/Bø både på lørdag og søndag og foreslo heller at jeg skulle overnatte der fra lørdag til søndag. Det hørtes mer unødvendig/stressende og ikke minst dyrt ut i følge meg da...

Det er meget mulig Tinka blir hjemme om jeg drar, i alle fall om jeg bor hos besteforeldrene mine.

Edit: Om det er noen andre som tilfeldigvis har plass til et stykk menneske og eventuelt en snill og stort sett rolig hund (riktignok litt matglad), ikke så aaaalt for langt unna Bø, så er det bare å si ifra, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buss Oslo-Bergen er kanskje ikke så ille, men buss Trondheim-Oslo rett før høres slitsomt ut.

Påmeldingsfristen går ut om to og en halv time, så du har fremdeles tid til å melde deg på, hihi

Det er forresten fremdeles ikke helt sikkert at jeg drar... Mamma og pappa hadde ingen motforestillinger mot at jeg skulle dra nedover, men de syntes det hørtes litt unødvendig/stressende/slitsomt ut å skulle dra til og fra Oslo/Bø både på lørdag og søndag og foreslo heller at jeg skulle overnatte der fra lørdag til søndag. Det hørtes mer unødvendig/stressende og ikke minst dyrt ut i følge meg da...

Det er meget mulig Tinka blir hjemme om jeg drar, i alle fall om jeg bor hos besteforeldrene mine.

Edit: Om det er noen andre som tilfeldigvis har plass til et stykk menneske og eventuelt en snill og stort sett rolig hund (riktignok litt matglad), ikke så aaaalt for langt unna Bø, så er det bare å si ifra, hehe.

Da har jeg bestemt meg for at jeg ikke melder på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...