Gå til innhold
Hundesonen.no

Kanskje Blue Merle valper 14. februar 06

Scarlet

Recommended Posts

Skrevet

Kommer til å benytte alle anledninger for å trekke i deg Therese :rolleyes: .

Takk skal du har Pointerguri. Du får ta en kikketur til meg, når de er født.

Skrevet
Urettferdig <_< Jeg som har så lyst på ett nytt tilskudd i flokken :rolleyes:

Ønsker deg lykke til med Coca, krysser fingrer og poter for at hun skal bli drektig. :)

:)Coca er drektig og skal ha valper den 14. februar. Det er liv på begge sider, så det er iallefall 2 valper der :)

Skrevet
Kommer til å benytte alle anledninger for å trekke i deg Therese :rolleyes: .

Takk skal du har Pointerguri. Du får ta en kikketur til meg, når de er født.

ja du gjør vel det du gunn...

liten fugl som kvittrer om at jeg liker sånne ja... hihi

Skrevet
ja du gjør vel det du gunn...

liten fugl som kvittrer om at jeg liker sånne ja... hihi

Gleder meg til å trekke litt i deg igjen på fredag, for da skal jeg til dyrlegen med Coca. Kjenner jeg dyrlegen min rett er hun så nysgjerrig at hun finner frem utralyden :hyper:

Skrevet

Ja, om Coca venter til termindagen blir det Valentine valper ;) . Da tenkte jeg at den ene skal hete Unique Valentine :P:P:P Er jeg så heldig at det blir levende friske valper skal deres navn begynne på U. :P

Skrevet

I Coca kullet kan det komme enten tricolor eller bluemerle eller begge deler(ingen hemmelighet at jeg krysser fingrene for blått ;))

Nei det er ikke samme linjene som mi Mala.

Skrevet

Kan melde fra Gunn som har vært hos dyrlegen i dag at det er minst 3 sprell levende valper der inne!

:D

Skrevet
:D:D Og helst ville nok Silje gjerne ha ønsket at de alle sammen er små søte Blue Merle tisper ;) Bare de er like sprellende når de kommer til verden rundt den 14. februar er jeg kjempefornøyd. ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
    • Når dere er med andre valper, har dere gått litt tur sammen først uten å hilse, eller bare sluppet de sammen for lek? Det er ofte litt voldsomt for dem, og bedre om de får bli vant til hverandre på trygg avstand og tid til å lese hverandre først, før de leker.  Ellers er det nok bare å være konsekvent og holde ut, siden tannfellingen knapt har startet.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...