Gå til innhold
Hundesonen.no

Kanskje Blue Merle valper 14. februar 06

Scarlet

Recommended Posts

Da har jeg vært i Tistedal (i nærheten av Halden) og paret Coca (Mellsjøhøgda's Happy Scarlet-Red) med Otto (La-Min-So's Blue Silver Otto) Hvis jeg er heldig blir det valper her ca. den 14. februar 2007. Dette blir i så fall det første Blue Merle kullet i Scarlet-Red. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere krysser fingre og følger med :rolleyes: , her er et bilde av Otto som forhåpentligvis skal bli pappa :lol:

Otto_10mnd.jpg

Nydelig hannhund! Jeg er meget glad i "blå" hunder. Håper jeg en gang i framtiden skal få meg en blå A.Kelpie(om alt annet er bra selvsagt). Blått på hund er bare nydelig syns jeg :lol:

Lykke til med kullet. Håper det blir valper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes::rolleyes: Vel Therese da må du nok følge godt med om det blir valper hos meg. Håper nå det blir noen skikkelig bra Tric valper også jeg da :lol:

ja tric valper er heller ikke å forakte gunn hihi :lol:

men det er noe spesielt med de blå altså :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært i Tistedal (i nærheten av Halden) og paret Coca (Mellsjøhøgda's Happy Scarlet-Red) med Otto (La-Min-So's Blue Silver Otto) Hvis jeg er heldig blir det valper her ca. den 14. februar 2007. Dette blir i så fall det første Blue Merle kullet i Scarlet-Red. :rolleyes:

Ååå har så lyst på en, men det holder med en rase en stund fremover sier gubben.

Er eieren til den hannhunden V.S hun er i hvertfall oppdretteren det ser jeg på kennelnavnet?

Er så morsomt å se at det kennelnavnet er aktivt enda, faren til Småen heter La-Min-So´s Quattro men han er japaner og ikke sheltie. Så det kennelnavnet har jeg på hennes stamtavle, hadde selv den gammle faren hennes og han ble 13&1/2 år gammel g god gutt snill som dagen var lang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Da får dere bare krysse fingre for mange Scarlet-Red valper, for nå er jeg 100 % sikker på at Coca har levende valper inni der :rolleyes: . Det sparkes på begge sider, så det er iallefall 2 stk der. Hun er bred som en "låvedør" målte henne fredag og da var hun 4 cm bredere enn Sheebahunden min :rolleyes: La meg nå legge til at min Sheeba nok er litt for tykk for tiden :rolleyes: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...