SD Skrevet 2. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2007 Er dette for folk bare i Rogaland? Og hvordan har dere tenkt å legge det opp? Noe sånn ala nkkuleiren bare uten aldersgrense og sosialisering Melder iallefall min interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 2. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2007 Hadde vært kjempemoro dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 2. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2007 Hadde vært innmari gøy å kunne vært med. Men har ikke mulig til å reise helt til Rogaland :sad: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 3. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2007 Det er vel for alle som vil være med? I går ringte jeg til Tysvær kommune ang sandbekken. Det gjorde ingenting at vi hadde hunder med, så lenge vi vasket etter oss, noe som er en selvfølge. De sa at det hadde vært fint hvis vi hadde valgt noen dager som ikke var i skoleferien (han sa de ville vaske utav hyttene skikkelig etter oss , tilfelle det kom folk som var allergiske mot hund etter oss). Vi har vel ikke bestemt hvor dette treffet evt skal være, men nå har jeg ihvertfall sjekket opp med sandbekken. Der har vi tilgang til mye skog, åpne maker til trening, vann som hundene og vi kan bade i, felles stue/matsal, kanoer og kajakker får vi også med. Det er en veldig fin plass, men vi må jo bli enige. Hvis noen evt trenger å bli hentet i Haugesund, kan jeg kanskje få fikset det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 3. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2007 De sa at det hadde vært fint hvis vi hadde valgt noen dager som ikke var i skoleferien Isåfall går det nok ikke for meg... :sad: Men Tysvær... Hvor langt er det fra stavanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 3. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2007 Jeg har veldig lyst å komme med tanke på hvis det er noe utstillings relaterte greier Men hva er maks antalle på hunder man kan ha med seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 3. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2007 Isåfall går det nok ikke for meg... :sad: Men Tysvær... Hvor langt er det fra stavanger? Ca 2,5 time Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 3. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2007 Jeg vil gjerne være med dersom datoen passer. Også bør det være STORE områder man kan slippe hundene på, har jo ikke akkurat føreropptatte border collier som helst vil gå klint oppi eieren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 5. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2007 Det er vel for alle som vil være med? I går ringte jeg til Tysvær kommune ang sandbekken. Det gjorde ingenting at vi hadde hunder med, så lenge vi vasket etter oss, noe som er en selvfølge. De sa at det hadde vært fint hvis vi hadde valgt noen dager som ikke var i skoleferien (han sa de ville vaske utav hyttene skikkelig etter oss , tilfelle det kom folk som var allergiske mot hund etter oss). Vi har vel ikke bestemt hvor dette treffet evt skal være, men nå har jeg ihvertfall sjekket opp med sandbekken. Der har vi tilgang til mye skog, åpne maker til trening, vann som hundene og vi kan bade i, felles stue/matsal, kanoer og kajakker får vi også med. Det er en veldig fin plass, men vi må jo bli enige. Hvis noen evt trenger å bli hentet i Haugesund, kan jeg kanskje få fikset det Det hørtes kjempeflott ut, med store områder og trene/leke på! Har de noen nettside jeg kan se på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 5. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2007 Jeg har veldig lyst å komme med tanke på hvis det er noe utstillings relaterte greier Men hva er maks antalle på hunder man kan ha med seg Da sitter jeg på med deg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 5. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2007 Jeg melder meg nok garantert på om datoen passer med tanke på om jeg får tatt meg fri osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 5. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2007 Men noe slikt må jo nesten holdes i skoleferien ellers blir det jo vanskelig for de fleste å komme. Jeg kunne tenkt meg til å være med om det passer inn med både ferie (og penger seff ). Silje har jo tross alt lovet meg grilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 5. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2007 Vel, jeg og mine kommer da... Hvis det går bra at jeg har med 3 halv ville borzoier? Har ikke peiling på når det passer får meg, så jeg blir med på alt, for bare si ifra at jeg må ha fri da og da... Mali; Sikker på at du får lov Neida, vi skal nok klare å presse deg inn et sted! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audhild Skrevet 5. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2007 Jeg har også veldig lyst å bli med på leir! Hadde vært kjekt å møte en del hundefolk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 5. Januar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2007 Hva om det dannes en liten komitee som kan ta framdrift i prosjektet? Komme opp med datoforslag, pris, ideer til program o.l? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 5. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2007 Hva om det dannes en liten komitee som kan ta framdrift i prosjektet? Komme opp med datoforslag, pris, ideer til program o.l? Det tror jeg kan være lurt. Da blir det mer orden, og det blir enklere å gjennomføre. Er jo mye som må planlegges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 5. Januar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2007 Betty har jo vært så flink å funnet ca pris allerede hun! Fortell hva du har funnet ut Betty Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 5. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2007 Maskråke :closedeyes: . Jeg ble jo nysgjerrig på plassen som er nevnt som alternativ, og var inne og kikket på prisene. Det er 28 overnattingsplasser der, og prisen er 3000 for hele anlegget (inkludert kanoer og slikt) pr døgn. Så hvis vi fyller opp de plassene blir det rett under 550 i overnatting pr pers for f.eks 5 dager. Dette høres jo slettes ikke ille ut i det hele tatt. Og etter det jeg kan lese så er ikke juli en populær mnd for dem. Da er mai, juni og august verre med siden de er typiske leirskolemåneder. Så da vil jeg gjette på at det ikke er noe problem å leie det anlegget noen dager i juli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 5. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2007 Hva om det dannes en liten komitee som kan ta framdrift i prosjektet? Komme opp med datoforslag, pris, ideer til program o.l? Sikkert ikke så dumt. Jeg er ikke verdens mest organiserte og effektive person, men kan godt være med hvis det er sånn at vi kan treffes og snakkes om det. I motsetning til å researche helt på egenhånd liksom. Edit: Treeege meg og skrive svar. Men atte.. 3000 delt på 28 = 500? Edit2: Haha, vi skulle kanskje være der mer enn èn dag ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 5. Januar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2007 Ja det smarteste er nok å jobbe i et team og bli enige sammen, og dele ut oppgaver til hverandre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 5. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2007 Sikkert ikke så dumt. Jeg er ikke verdens mest organiserte og effektive person, men kan godt være med hvis det er sånn at vi kan treffes og snakkes om det. I motsetning til å researche helt på egenhånd liksom. Edit: Treeege meg og skrive svar. Men atte.. 3000 delt på 28 = 500? Edit2: Haha, vi skulle kanskje være der mer enn èn dag ja! Ble litt feil det der ja hehe. Men jeg kan også være med i en komite, så lenge vi ikke trenger alle å treffes på privaten for det blir litt langt å reise hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 6. Januar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2007 Møter på msn går jo også bra, så slipper Betty reise til sørnorge hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 6. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2007 Møter på msn går jo også bra, så slipper Betty reise til sørnorge hele tiden Det var lurt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 6. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2007 Jeg kan gjerne være med i en komitè.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 6. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2007 Jeg kan gjerne være med i en komitè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar