Gå til innhold
Hundesonen.no

Grinefilmer?


Aya

Recommended Posts

huske ikke hva filmen het. men har grenet av en film og den handlet om en lassie hund som hoppet uti en foss for å redde ett barn.. så kom den ikke opp igjen og da kom tårene! men han kom etter en stund! :lol: og ladder 49 kjenner jeg en klump i halsen på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg griner av det meste.

Filmer jeg griner meg gjennom hele:

- hestehviskeren

- pearl harbor

- ringenes herre (det er ganske rørende hva folk gjør for å redde verden, tenk)

- narnia

- Med rett til å være foreldre, eller noe. *snufs*

Filmer jeg bare griner periodevis av:

- Lars Monsen på tvers av Canada (jaaja, jeg VET det. Men det er ganske rørende når hundene sliter seg nesten ut, nesten drukner fordi de svømmer etter kanoen, og følger etter han over alt. Snufs)

- Min bror bjørnen

- Titanic

- Harry Potter 4

- V for Vendetta (er det noe som får meg til å grine er det mennesker som står sammen mot overmakten, og som demonstrerer med livet som fare)

Ja. Og omtrent resten av filmene innen de fleste sjangere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg griner forferdelig lett av filmer. Om jeg syns de er bra. Jeg var verre på det før, da kunne tårene renne av absolutt ingenting, men jeg har for all del ikke slutta å grine til filmer som rører meg enten fordi de er fæle, triste eller glade. Løvenes Konge, Forrest Gump, Ringenes Herre, Harry Potter 3&4, La vita è bella, Hair, Schindlers liste og Billy Elliot er bare noen av filmene jeg feller en tåre eller femti under. Den siste filmen jeg grein til, var den new zealandske filmen Whale Rider - utrolig fin film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri begynt å grine av en film(bank i bordet :lol:), men filmer jeg har hatt lyst til å grine av er slike som Pianisten og Schindlers Liste osv. Det er rett og slett fordi jeg vet at disse tingene er helt grusomme og HAR faktisk funnet sted!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, når jeg var liten grein jeg ALLTID av "løvenes konge", når Mofasa fallt ned fra fjellet=P og Simba var alene. Hestehviskeren er også trist. Av en eller anne grunn er også Forrest Gump litt trist, men jeg gråter ikke. Da jeg var liten kunne jeg gråte av alt, til og med Spider Man :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å ta med TV serier? "Huset på prærien". Den engleserien med hun litt gamle tykke afro-amerikanske sjefsenglen og han blonde som var "angel of death". Ekstrem oppussing (amerikansk verson).

Filmer: "Pay it foreward", "Edward Saksehånd", "Gilbert Grape" og igrunnen alle filmer som det er mulig å grine av + noen til. Husker da "Molin Rouge" slutta, satt jeg der og strigrein da lysene ble tent. Piiinlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den engleserien med hun litt gamle tykke afro-amerikanske sjefsenglen og han blonde som var "angel of death".

EN ENGEL I BLANDT OSS!!

GUD jeg har felt mange tårer til den serien der!! hvorfor blir ikke den sendt igjen da!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man først skal komme inn på tv-serier.. *himle* Grey's Anatomy, Judging Amy (annenhver episode), Friends..

Forresten så griner jeg også alltid av Pay it forward, A.I., Lidenskapens Pris (som virkelig er en gave til alle som liker å grine), Forrest Gump (*sukk*), slipp willy fri (knis) osv.. Jo, det finnes en film om en mann som går amok på sykehuset fordi han ikke har råd til å la barnet behandles for kreft eller noe- den er grusomgrusom. Og bøker da- huff a meg.

EDIT: armageddon og den grønne mil. snufsesnufs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff jeg gråter av mye spesielt billy elliott filmen hvet ikke helt hvorfor men den er veldig trist! Har noen sett den?

Ellers alltid når jeg ser videoer av gallopløp som er store som epsom derby og eller til og med vinnern av norsk derby det er sååå fint bare tanken...(håper hesten min vinner derby 2007 fortsatt meldt i derby:)))

og så ekstrem oppussing amerikansk versjon (nesten alle episoder)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Ikke lett å få til disse oppstillingsbildene av valp 😂 Men tenker jeg skal forsøke å få til 1 bilde i måneden.    Tempo 4 måneder gammel.  12 kg og 42 cm høy. 
    • Jeg ønsker at prisene på valpene sank betraktelig. Både på blandinger og rasehunder. Grunnen til det er at når man nå tjener så utrolig godt på hvert valpekull, så er jeg redd det bli mer rovdrift på tispene. Og mer useriøs oppdrett. Jeg vet om flere som sper på pensjonen ved å avle kull etter kull, år etter år (på flere tisper, men likevel). Han ene får opp til ca 50 valper pr. år, og sånn har han holdt på i mange mange år. Blir penger av det gitt... 
    • Han får typisk siste måltid i 20-tiden, og da er det oppbløtet, så han får i seg mye væske da. Har tenkt at dette kanskje er litt for seint og at han da får full blære en gang midt på natten. Vi legger oss ca. 22:30 og står opp klokken 07, så det er jo over 8 timer. Men som sagt har han jo klart dette fra han var 2 måneder gammel, så jeg syns det er rart at nå som han er større, så skal han plutselig ikke klare å holde seg lenger. Ja, jeg er streng på at det er kun ut for å tisse og bæsje. Han får ikke begynne å leke med pinner osv. Han sovner fort igjen etter å ha vært på do, så det er bra! 
    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...