Gå til innhold
Hundesonen.no

en type verktøykasse..?


Recommended Posts

hvor kan jeg få tak i en "verktøy" kasse til klippe utstyret mitt? hva bruker dere? jeg må kjøpe nytt klippeutstyr etter å ha brukt det i 6 år :icon_redface: så jeg må ha en bedre blass å ha det. nå bruker jeg en gammen tupperware boks som er alt for liten = uten lokk :o

hvor har dere det andre utstyret? bånd, halsbånd, godbiter seler osv...?

jeg bruker nå ei korg som jeg har hatt i gangen på toppen av et ska (for at det skal synest minst mulig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Guest Snusmumrikk

Jeg har jo heller ikke klippeutstyr, men som Pointerguri skriver - Clas Ohlsson. Der har de masse bokser og esker og verktøykasser i alle størrelser og varianter og er ikke så altfor dyrt der heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
eh.. hæ? utstyret logger ofte i en liten eske, men når det blir mange ting må jeg jo ha de små eskene i noe.. forstår?

Hmm jeg mener å ha sett noen "kofferter" med smårom og slikt. Skjønner hva du mener men er litt usikker på om du skjønner hva jeg mener nå :D . sånner men jeg ser nå at de er litt dyre, og der ser heller ikke ut som utstyret følger med. Da er det nok billigere å se på Clas Ohlsson eller noe sånt.

Edit: se på biltema.no, på verktøy og oppbevaring. Kan hende du finner noe brukende der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm jeg mener å ha sett noen "kofferter" med smårom og slikt. Skjønner hva du mener men er litt usikker på om du skjønner hva jeg mener nå :D . sånner men jeg ser nå at de er litt dyre, og der ser heller ikke ut som utstyret følger med. Da er det nok billigere å se på Clas Ohlsson eller noe sånt.

Edit: se på biltema.no, på verktøy og oppbevaring. Kan hende du finner noe brukende der.

takk! ja, forsto nå ja :D den var dyr! men kanskje jeg finner en lignende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...