Gå til innhold
Hundesonen.no

treningsdagbok

janne&kenny

Recommended Posts

skriver dere dagbok for hunden?

hver dag? etter hver trening? bare når det skjer noe spesielt`?

hva skriver dere? skriver dere detaljer om hvordan en øvelse blir utført og om det blir noen fremgang? skriver dere hvor mange ganger øvelsen blir gjennomført?

jeg må nok begynne med dagbok.. lurer på hvordan dere skriver den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig flink til å føre treningsdagbok i begynnelsen, men så blei dagene plutselig veldig travle (les: jeg kokte det bort i andre ting jeg måtte gjøre i steden ;) ) og nå er det vel et par måneder siden sist.. ;)

Hadde store planer om å begynne å skrive igjen, men det har gått i glemmeboka.. Kanskje jeg må ha det som nyttårsforsett! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ganske nylig startet med treningsdagbok ( blogg ). En fin blogg er fra: www.blogtown.se

Skriver hva vi trener på og hvordan det gikk.

Ganske nyttig i grunn. Mye lettere å lese tilbake på når man trent sist og hva man har trent på, hvor lenge siden jeg trente på ditt og datt. Jeg føler ihvertfall at mine treninger blir mer strukturerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blogger etter hver trening, hver dag, og den er å finne på hjemmesiden. :huh:

Nyttårsforsettet blir å skrive en treningsdagbok i lydighet og spor med rajah og lydighet og agility med deco i en blokk slik at det blir mye mer ryddig (og lettere å huske på hva vi sliter med).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ganske nylig startet med treningsdagbok ( blogg ). En fin blogg er fra: www.blogtown.se

Skriver hva vi trener på og hvordan det gikk.

Ganske nyttig i grunn. Mye lettere å lese tilbake på når man trent sist og hva man har trent på, hvor lenge siden jeg trente på ditt og datt. Jeg føler ihvertfall at mine treninger blir mer strukturerte.

Jeg har min personlige blogg hos Blogtown og jeg må desverre si at Blogtown krangler en hel del. I blandt fungerer det ikke i det heletatt, iblandt går det ikke å skrive kommentarer. :unsure:

Så når jeg startet opp hundebloggen så valgte jeg wordpress i stedet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har min personlige blogg hos Blogtown og jeg må desverre si at Blogtown krangler en hel del. I blandt fungerer det ikke i det heletatt, iblandt går det ikke å skrive kommentarer. :unsure:

Så når jeg startet opp hundebloggen så valgte jeg wordpress i stedet

Er litt enig, blogtown har mye rot til tider, og når det surrer er det ikke lett å få hjelp. Enn så lenge bruker jeg også blogtown, den finnes på hjemmesiden vår og oppdateres så ofte jeg gidder/orker/har tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøye treningsdagbok over antall vellykkede/mislykkede repetisjoner osv, det gidder jeg ikke å skrive.

Men jeg har ei dagbok på Tinka sin hjemmeside hvor jeg skriver så ofte jeg orker og/eller har tid. Skriver særlig når det har skjedd noe - kurskvelder, hundesonentreff, utstillinger, treningsøkter osv. Det siste jeg skreiv var om Tinkas helsetilstand...

Om jeg bare rusler en liten tur eller noe sånt en dag, så gidder jeg ikke å skrive om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver dagbok på hjemmesiden min, der pleier jeg å skrive hva vi har trent og litt småtteri, samt hva vi har gjort den dagen da.

Var veldig flink en periode og hadde et eget dokument på pcn som jeg skreiv i hver gang vi hadde vært ute å trent. Bare små, korte stikkord om hva vi trente, om det gikk bra eller ikke og hvordan underlag vi trente på. Var veldig kjekt å se tilbake på om jeg var usikker på om vi hadde trent mye på gress i det siste osv. :huh:

Tror jeg burde begynne å ta opp den når jeg får begynt å trene igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...