Gå til innhold
Hundesonen.no

Jul & Kirken


tuppetroll

  

67 stemmer

  1. 1.

    • Ja, på julaften
      15
    • Ja, flere dager i løpet av julen
      4
    • Nei
      48


Recommended Posts

Guest Christine

Enkelt å greit: Nei..

Har egentlig aldri vært der i julen før, og kommer ikke til å være det med det første heller..Ja, jeg valgte kristelig konfirmasjon, men jeg vet egentlig ikke hva jeg tror på..Om jeg tror... :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kristen (med visse forbehold- eh), og skulle gjerne gått i kirken på julaften (selv om jeg aldri er der ellers da). Det er utrolig fin stemning der og juleevangeliet er så fint. MEN så er jeg på hytta langt oppå fjellet på julaften, så. eh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var i kirken med mamma og pappa når jeg var liten :P har alltid syntes det er så UTROLIG kjedelig å sitte i kirka å tenke på den stakkars vovven som må ligge i buret hjemme alene :P

så familien er i kirka og jeg hjemme med Vanilla, og går tur :)

må gå i kirka med skola da men :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kristen og oppvokst i en kristen familie, så vi har alltid gått i kjerka på julaften. Familien går ikke på nyttårsaften, men jeg har de siste årene vært med på et arrangement i ei kjerke (i en annen bydel) der gudstjeneste er en del av arrangementet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er ikke i kirka. Der er jeg kun hvis det er dåp, konfirmasjon, bryllup eller begravelse.

Har døpt begge unga, vesla i august i år, men grunnen til dåpen i kirka er mest pga tradisjon. Samme da jeg gifta meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå svarte jeg "ja" her jeg.. Men altså, det er jo ikke akkurat kirken jeg går i. Men til "kirken" til noe som heter Kristen samfunnet...

Men det er kun til jul.. Faktisk min kjære mor som trekker meg med hvert år. Jeg hater ideen, men synes etterpå at det var bra at jeg gikk ;)

Jeg er mao skikkelig "snottis" til tross for min alder, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...