Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi vil leke mer!

Marianne

Recommended Posts

Skrevet
Ja noen må tjene til livetsopphold. <_< (og slik at jeg kan ta fri når monstrene kommer)

Håper dere har hatt en fin dag i høst? været. Selv har jeg rellet rundt på åker med firhjuling i over 1 time, så Blaze er nok fornøyd selv om det ikke ble noe treff.

Håper vi kan komme neste gang :lol:

Jeg vil forresten gjerne se bilder!

*Hviske litt stille at det er noen som ordner seg jobb der man ALLTID har fri i helgene og ALLTID kan være med på slike hundearrangementer om man vil* :).

Vi er nå vel hjemme fra treffet - og jeg har nesten 200 bilder som skal ordnes på ! Bildespamming kommer, men det kan ta litt tid :(. Veldig trivelig å treffe alle sammen - og ikke minst få hilst på doggisene i alle former og fasonger ;). Dronningene ligger nå her på ryggen i sofaen og fordøyer dagens inntrykk.

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Er det mulig for et vestfoldmenneske å en gang være med på et slikt treff, om det er i en helg? Kunne gjerne tenkt meg å møte noen av dere Oslo (og omegn)-folk.

Skrevet
Er det mulig for et vestfoldmenneske å en gang være med på et slikt treff, om det er i en helg? Kunne gjerne tenkt meg å møte noen av dere Oslo (og omegn)-folk.

Disse treffene er åpne for alle de, samme hvor de bor :)

Vi har hatt det veldig koselig i dag da, alle 3 er slitne og venter spent på bildespam.. hehe :lol:

Guest Just me!!
Skrevet

Veldig koselig, både jeg og Bartefjes er kjempeslitne etter en lang hjemtur (jada, vi glemte veska :lol: ). Det var gøy, synd vi ikke fikk blitt med på turen da.

Skrevet

Ja, takk for koselig tur alle sammen. Det var supert.

Gøy å treffe så mange vettuge hunder på en gang.

Jeg har nå startet bildespam i ny tråd... :lol:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig vanskelig å si hva som er "bedre" uten å vite hvordan forutsetningene ser ut. Hvis det er hjelp til rasevalg du vil ha så er det kanskje greit å lage en egen tråd til det med informasjon om hvilken erfaring du har med hund, hvordan hverdagen din ser ut, hvor mye aktivitet vil hunden få, har du planer om noe målrettet aktivitet/sport osv. Hvilke kriterier har du mtp. lyd, pelsstell, støvsuging, størrelse på hunden?  Med denne informasjonen er det lettere å gi råd om en rase som kan passe til ditt potensielle hundehold. Det er helt sikkert flere raser som kan passe kriteriene, og mange som ikke gjør det. 
    • Svarer dere begge to her. Ser at dette kanskje er en god grunn til å vurderer andre raser. Kanskje Aussie eller Collie er bedre?
    • Har ofte erfaring med at de jeg spør på utstillinger eller andre stevner bare roser hunderaser helt og forteller kun det positive. De jeg snakka med på messen var kun positive til rasen.
    • Jeg har møtt noen fine individer, men ikke nok til at jeg tenker at rasen er en fin og god brukshund. Alt for mye merkelig mentalitet ute å går, og allergi og hd
    • Hunder lever fint med tre ben, jeg ser ikke at en amputert tå vil utgjøre store problemer for en såppas sprek rase. Hvis hunden ellers er frisk og sprek ville jeg gjort det, selv om den er godt voksen. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...