Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpeutstilleng på Jæren


Anne

Recommended Posts

hmmm... er det en som skal være nå snart kanskje? Kanskje det er den jeg har blandet med når jeg har sagt SBK utstilling?

Men jeg vet ingenting jeg.. hvilken klubb er det som arrangerer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohh, kan det hende at det skal være valpeutstilling på Jæren?

Please si ifra hvis dere finne ut noe mer..

Har så utrolig lyst å stille Diego.. (Med litt hjelp fra Silje :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette står på hjemmesiden til NKK:

Norsk Kennel Klubs Internasjonale utstilling 10. og 11. september 2005 i Rogaland vil bli avholdt på Orre Idrettsanlegg som ligger på Pollestad, ca. 3 km vest for Bryne sentrum.

(Klikk HER for å se kart fra Gule Sider!)

NKK disponerer en hall på 30 x 50 meter med gummiert sportsgulv, slik at noen ringer samt

finalene vil bli arrangert innendørs.Lydighets- og agilitykonkurranser, samt eksteriørbedømmelse vil bli arrangert utendørs på gressbane.

Utstillingsavdelingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette står på hjemmesiden til NKK:

Norsk Kennel Klubs Internasjonale utstilling 10. og 11. september 2005 i Rogaland vil bli avholdt på Orre Idrettsanlegg som ligger på Pollestad, ca. 3 km vest for Bryne sentrum.

(Klikk HER for å se kart fra Gule Sider!)  

NKK disponerer en hall på 30 x 50 meter med gummiert sportsgulv, slik at noen ringer samt  

finalene vil bli arrangert innendørs.Lydighets- og agilitykonkurranser, samt eksteriørbedømmelse vil bli arrangert utendørs på gressbane.

Utstillingsavdelingen

Ja, men dette er utstillingen for voksne. Det er jo ikke valpeuttstilling på NKK utstillinger...

Diego er nok litt for liten til å stille i voksen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...