Guest Christine Skrevet 3. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2006 Hei Vet det ikke er mange som holder på med hundekjøring her inne, men hva med en underdel i "hundesport" hvor man kan spørre om drag, trekk, sæler og ting som har litt med hundekjøring å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 3. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2006 Ja! Helt enig..jeg driver ikke akkurat aktivt med hundekjøring selv, men vi snørekjører da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 3. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2006 Ja! Veldig enig Jeg driver jo heller ikke med hundekjøring, men vi driver jo litt med snørekjøring. Også er jeg litt over middels interresert i hundekjøring å da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 3. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2006 Hvis det er interesse for det skal vi selvsagt opprette det, flere som er interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 5. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2006 Det er da mer interesse for dette...Sant folkens? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 12. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2006 Syntes det hadde hvert greit med det Selv om jeg ikke driver med det selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 12. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2006 Ja, det vil vi ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 12. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2006 Ja, det vil vi ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 14. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2006 Noen flere nå så skal jeg lage ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 15. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2006 Ja, vil ha underforum for hundekjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar