-Snoball- Skrevet 1. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2006 Noen bilder av Luna:) 17.Mai 2006 02.09.06 Luna & Arjia i sommer (søster til Luna,Luna med ørene ned) KOmmer fler snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 1. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2006 Så utrolig skjønn Jeg er veldig svak for samjoeder, de er nydelige! *savne bommulsmyk valpepels* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 1. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2006 Ey, er dette Christina (ulvejenta) ? Nyydelige Luna, hun har verdens beste pels Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunapatruna Skrevet 1. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2006 Så nydelig hund *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Snoball- Skrevet 1. Desember 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2006 Ey, er dette Christina (ulvejenta) ? Nyydelige Luna, hun har verdens beste pels Jupp, det er det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 1. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2006 Hælledussan så herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 1. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2006 Så skjønn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 1. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2006 Jupp, det er det:) Koselig, velkommen! Psst.. Sender du forresten en PM om når neste valpeshow her i nærheten er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhoNuLi Skrevet 1. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2006 Samojed Hun er nydelig, ser ut som en skikkelig good kosebamse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Snoball- Skrevet 1. Desember 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2006 Koselig, velkommen! Psst.. Sender du forresten en PM om når neste valpeshow her i nærheten er? Takk:) Skulle jeg sende PM? Eller noen andre, uansett må jeg se om jeg får til:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teresemor Skrevet 1. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2006 vanvittig søte de samojedene;) hun var virkelig skjønn;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 2. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2006 Deilig bamse skikkelig herlige ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 2. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2006 Så søt hun var! En skikkelig "isbjørn"... Hadde alltid lyst på Samojed da jeg var mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Snoball- Skrevet 2. Desember 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2006 Her ser det ut som hun er veldig feit,men hun er ikke det,slapp av det er bare pelsen http://p6.piczo.com/img/i123190373_50308_6.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 3. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2006 så fin hun er! =) Skikkelig fotogen på det siste bildet ps: hun kler rødt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingalinn2 Skrevet 10. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Desember 2006 Åååh, hun var jo skikkelig nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 12. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2006 Så søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Snoball- Skrevet 1. Januar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2007 Nytt bilde:) http://i64.photobucket.com/albums/h167/Van...e5/IMG_0151.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janne&kenny Skrevet 1. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2007 ååh! så herlig! jeg vil ta på henne hehe.. hun har vokst! om hun røyter mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Snoball- Skrevet 3. Januar 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2007 ååh! så herlig! jeg vil ta på henne hehe.. hun har vokst! om hun røyter mye? Hun røyter faktisk ikke ENNÅ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar