Gå til innhold
Hundesonen.no

Uappetittelige dritthunder!


Tiv

Recommended Posts

Tror aldri jeg har sett menneskebæsj når jeg har gått tur. Kan jo være for at jeg ikke har lett eller sjekket det så grundig også. Det virker som om i deres turområder er det mer menneskebæsj enn hundebæsj :s ekkelt! Takk for at jeg har en hun som ikke spiser bæsj! *bank i bordet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joggere, damen, joggere. De har visst sine egne regler tror jeg. Lillesetter hadde gjentatte ganger karantene på verandaen etter en tur i skogen...

Ja jeg vet det, joggere er og blir ekle! <_<

Men ¨jeg må bare le av disse historiene...! RIktig så utsjarmerede men alikevel så drar vi bæsjespiserene opp i sengen og kosemoser...! Vi mennesker er rare...! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet det, joggere er og blir ekle! <_<

Men ¨jeg må bare le av disse historiene...! RIktig så utsjarmerede men alikevel så drar vi bæsjespiserene opp i sengen og kosemoser...! Vi mennesker er rare...! :wub:

Hæ? Nå skjønner jeg ikke hva du snakker om? :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fysj det finnes vel knapt noe verre ånde enn hvordan en menneskebæsj lukter fra munnen på en hund *kvalm* har desverre opplevd det jeg også..

Først blir hunden veeeldig opptatt med noe i skogholdtet og man løper til for man skjønner de har funnet noe som antageligvis matmor ikke setter like stor pris på, hva nå det er, så lukter det altid ille når hundene finner noe int. Og hundene oppdager deg og løper mot deg, og man kjenner denne derre kvalmeste lukta på 10 meters hold. nei fysj altså!

Men da jeg har bleieunge i hus har det hendt at mine har kommet seg inn på badet og vært i søppla og hentet seg noe snaks... :wub:

Og tatt med denne bleia så stolt inn i stuen, hoppet opp i sofan og gafflet i seg :rolleyes:

Nei mynder er ikke bare "fine" hunder dem nei :unsure: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille eskling (??) har en gang rullet seg i kumøkk, jeg trodde det var ekkelt helt til vi kom over folkemøkk. Kumøkk er regne parfymen i forhold til menneskemøkk altså!!

Jeg var på tur med en bekjent og hennes Riesen. Plutselig ble hundene veldig opptatt bak noen busker, og etter mye om og men fikk vi ropt dem til oss... Ut kommer en riesen godt innrullet og stinkende. Min hund like ren og pen, flinke gutten, helt til jeg skulle gi han en godis og tilfeldigvis så jekslene hans... :barfy:

Vi fortsatt turen mot et vann, og endte med bikkjer i bånd, etter et par nye "funn". "Skogen" var nyhogd, så antakelig var det en hel haug tømmerhoggere som hadde satt seg ned både her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Skogen" var nyhogd, så antakelig var det en hel haug tømmerhoggere som hadde satt seg ned både her og der.

*Kremt* Det minte meg plutselig på den gangen jeg hadde med jentene på tur, og møtte på en kar ved en sånn snuplass for tømmertransport hvor det tydeligvis var drevet hogst den siste tiden. Vi stod og prata og skravla litt mens hundene tusla rundt. Ikke før etterpå skjønte jeg hva jentene bedrev tiden med. Man kan vel si det sånn at de "rensa" området for etterlatenskaper *spy*....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

*Kremt* Det minte meg plutselig på den gangen jeg hadde med jentene på tur, og møtte på en kar ved en sånn snuplass for tømmertransport hvor det tydeligvis var drevet hogst den siste tiden. Vi stod og prata og skravla litt mens hundene tusla rundt. Ikke før etterpå skjønte jeg hva jentene bedrev tiden med. Man kan vel si det sånn at de "rensa" området for etterlatenskaper *spy*....

Altså - dette er bare så motbydelig som det kan få blitt........ himmel altså - jeg har ståpels på hele kroppen - gross enkelt og greit.............

Uuuuughhhh............. jeg er så glad jeg har bikkjer med andre preferanser enn bæsj altså....... *bank i bordet* - og seriøst - hadde en av mine hua i seg menneskebæsj - ja, så hadde de fått karantene og mått bo i kennelen permanent i lange tider............ ugh.... Det er nesten så det er avlivningsgrunn .... *hysterisk latter*

Vel, minst like ekkelt er forøvrig halvsløya mus .............

Nå er det ikke sånn at jeg aldri gjør reint i heimen, men jeg er ikke ivrigst på den fronten og å flytte på møblene er ikke noe jeg gjør hver gang jeg støvsuger. I dag var imidlertid den store drepe hybelkanin dagen og møbler ble flyttet på - og i det jeg drar frem tre-seteren så ser jeg en stor lodden ting under sofaen - med litt stasj rundt ....... ett steg nærmere og objektet viste seg å være en dau halvsløya mus i ferd med å bli fortært av en av husets snyltere (les hybelkaniner) - Musa (hunden) stod parat til å redde mor - men der går grensa og akkurat da var jeg glad det var Musa og ikke rottisen som var inne - for rottisen hadde fortært mus, hybelkanin og innvoller raskere enn lynet om hun fikk sjansen... Nå fikk istedet far bli kvitt galskapen..

Så mye for å ha katt og kattunge i huset - gammelpusen (som ikke er så gammel) mener at Linepusen bør lære seg å drepe mus så hun fanger og lar spetakkelet partere stakkars musa..... ugh... ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
    • F1 og F2 minst vil jo være i ett x register ala lundehund prosjektet. Det var vel først i år de mønstra inn noen hunder som fikk fullverdig vanlig nkk stamtavle og en av dem er vel allerede blitt utst champion. Dog usikker på hvilken generasjon de er.  Vet ikke om offentligheten har innsyn i x registeret? Isåfall burde det jo være mulig å sjekke der om noen har fått noe der. 🤔 Ev er nok den sikreste løsningen å sende en mail til NKK direkte å høre med dem. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...