Gå til innhold
Hundesonen.no

Måler dere opp mengden fòr?


Mud

Recommended Posts

Etter at målebegeret ble drept, har jeg brukt en kopp. Skjønte aldri de strekene på det målebegeret uansett :) , jeg. Koppen bruker jeg for å slippe å ta i maten og Fibi får sånn passe.

Pannekaker, eplekake, kaffe, boller, hvit saus, tja. det meste blir lagd etter sånn passe prinsippet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Bogar får nøye oppmålt mat. Har veid og klipt til et beger som rommer 50g nå, slik at han får det han skal ha. Han har blitt litt "rund i kantene" på sine gamle kastrat dager, så da er jeg nøye med ham. Men dyrlegen mener at han godt kan være så rundt som han er nå.

Vida og Nirm får litt på øyemål og i forhold til aktiviteter. Og så ser jeg an holdet deres, og øker/minker etter hva jeg ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er deilig å ha en hund som ikke stresser over maten, forresten. Ingen fare for overspising, ingen fare for at han eter noe han finner utendørs, og svært liten fare for at han stjeler mat fra bordet. Og opp på kjøkkenbenken hopper han aldri. Jeg føler meg priviligert! :-D

Her er det heller ingen som stjeler... Her tar de bare det jeg har glemt å gi til dem som lå tilfeldigvis på bordet!

Men til topicen... Nei måler aldri... Går på feeling og øyemål... V&H her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det heller ingen som stjeler... Her tar de bare det jeg har glemt å gi til dem som lå tilfeldigvis på bordet!

Men til topicen... Nei måler aldri... Går på feeling og øyemål... V&H her

Har du begynt på V&H i steden for NP? Hvordan fungerer det i forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...