Gå til innhold
Hundesonen.no

Sandefjord Hundeklubbs utstilling 20-21 januar 07

Bee

Recommended Posts

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Hei sann

Vi kommer:)

Men lurer på overnatting og helst hytter.. trenger ikke å være helt i nærheten men ikke alt for langt unna heller.

Hytter som gjærne har litt str. siden vi er flere som reiser sammen og vil gjærne bo i samme hytte.

Tusen takk til alle som hjelper en stakkar Trønder:)

God Jul forresten

klem

Kristin :rolleyes::rolleyes:

Skrevet

Jeg skal mest sannsynelig stille en tispe sheltie valp også, blir hennes første valpehosw, så hun er ikke gammle jenta, så vi får se hvordan det går :lol:

Skrevet

Vi kommer, men blir bare CC jeg skal stille. Debuterer med Juniorklassen med egenoppdrettet tispe, spennende. Og deuterer med en valp 4-6 mnd.

Skrevet

Hadde planer om å stille Kelly på valpeshow der, men så har jeg glemt det helt! Noen som vet om det går ann å ettermelde der?

Skrevet
Jeg skal mest sannsynelig stille en tispe sheltie valp også, blir hennes første valpehosw, så hun er ikke gammle jenta, så vi får se hvordan det går :lol:

ooo, hvem hvem? (nyskjerrigheten slår tiligjen :lol:)

Skrevet

NEEEEI!!

Jeg har helt glemt at jeg er i Tyskland den datoen... Er det mulig!??

Da må jeg jo få noen andre til å stille Chessea. Jeg nekter å ikke stille henne, nå som jeg har betalt og greier... Så sykt deprimerende.. :)

Skrevet
jaja. jeg får vel "ofre meg" hehe:p

Ja, det MÅ du.. :) Fnis. Ellers må jeg be noen andre portis-folk stille udyret. Mamma nekter.

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg skal være med for første gang med Tinka i junior klassen. Det er første gang for meg også, så jeg gruer meg veldig. Jeg får ta det med et smil, så går det vel bra..

Skrevet
Sande :blink:

Det går tog direkte fra Sande til Sandefjord:

- en gang i timen i hverdagene (XX.35)

- en gang i timen på lørdager fram til 14.35, da er neste 16.35, også går det sånn annenhver time utover kvelden.

- annenhver time på søndager fra 08.35 til 16.35, så går det hver time.

Fra Sandefjord til Sande går det tog:

- en gang i timen hverdager (XX.39)

- en gang i timen lørdager fram til 11.39, så annenhver time.

- annenhver time på søndager, fra 07.39 til 12.39, så en gang i timen fram til 21.39, som er siste toget.

Det gjelder fra 07.01.07, men jeg ville dobbeltsjekka, i tilfelle noe kommer opp. :)

Edit: Turen tar i underkant av en time.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...