Gå til innhold
Hundesonen.no

hvem venter valp?


teresemor

Recommended Posts

Er det disse ? :wub:

PS: Disse er fra Odda, fra en dame som heter Kari.. :P

Svarer for Cathrine (Gojjo) jeg, siden hun sannsynligvis er tilbake på sykehuset nå! Ja det er fra det valpekullet ja! :P

Og jeg gleder meg nesten like mye! Blir jo "tante"! :P Og så skal jeg være med å hente valpen å! Hihi! Morro!

Forresten så er jeg også sykt valpesjuk, og kommer ikke til å bli no bedre ved at Cathrine får seg valp! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 179
  • Created
  • Siste svar

Jeg ser litt etter en valp.. En Cairn Terrier, men jeg har ikke hastverk.. Har en hund som er sterkt rammet av leddgikt som trolig ikke har lenge igjen.. Så da er det jo greit å ha en "trøst" selv om det høres litt stygt ut

Jeg har skrevet litt med en oppdretter som hørtes interessant ut, men heldigvis så har man dogweb så jeg sjekket litt, og da så jeg at tispen hun hadde valper på nå var kun et år.. Altså 10 månder når den ble parret. Så den oppdretteren ble rimelig uaktuell :wub: Jeg får bare lete videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser litt etter en valp.. En Cairn Terrier, men jeg har ikke hastverk.. Har en hund som er sterkt rammet av leddgikt som trolig ikke har lenge igjen.. Så da er det jo greit å ha en "trøst" selv om det høres litt stygt ut

Jeg har skrevet litt med en oppdretter som hørtes interessant ut, men heldigvis så har man dogweb så jeg sjekket litt, og da så jeg at tispen hun hadde valper på nå var kun et år.. Altså 10 månder når den ble parret. Så den oppdretteren ble rimelig uaktuell :wub: Jeg får bare lete videre.

Mia som er rammet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Mange som skal få seg valper:)

Jeg skal au til neste år(sommeren)..

Har ikkje fått bestemt meg enna.

Men det blir Enten Border collie,Schæfer ellr Berner sennen:)

Må snart bestemme meg;P hehe..

Bare kom med forslag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Mange som skal få seg valper:)

Jeg skal au til neste år(sommeren)..

Har ikkje fått bestemt meg enna.

Men det blir Enten Border collie,Schæfer ellr Berner sennen:)

Må snart bestemme meg;P hehe..

Bare kom med forslag:)

Av de tre så hadde jeg valgt schæfer fra veldig gode linjer... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Men det blir Enten Border collie,Schæfer ellr Berner sennen:)

Må snart bestemme meg;P hehe..

Bare kom med forslag:)

For meg ser det ikke ut som du har bestemt deg for hva du skal bruke hunden til når du nevner Berner Sennen sammen med de to andre. Er det ikke litt lurt å tenkte godt over hvilken type hund du ønsker deg? :)

Jeg håper at vi får en gronnistott i hus til våren, det er enda bare på planleggingsstadiet. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vært opp og ned med raser og masse dritt men valget har endelig falt på en cavalier gutt som kommer etter jul hvis alt går bra med han da! :P

Alt gikk ikke bra med han.. han døde dessverre.. han var så liten og la nesten ikke på seg stakkaren! :P men oppdretteren hadde snakket med en annen oppdretter så jeg fikk stå først på lista hennes, Jørsi's... så får bare vente til det kommer en liten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt gikk ikke bra med han.. han døde dessverre.. han var så liten og la nesten ikke på seg stakkaren! :P men oppdretteren hadde snakket med en annen oppdretter så jeg fikk stå først på lista hennes, Jørsi's... så får bare vente til det kommer en liten! :)

Så trist da :P

Men flott av oppdretteren å hjelpe deg til å få plass på en annens valpeliste :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får min valp i morgen ;) Ei Shetland Sheepdog tispe.. Blir spennende:)

Hvordan får dere forresten laget disse bannerne med bilde av hundene?

Spennende!

Hvor er det du får valpen din fra? (legg merke til at jeg kaster meg over alle som enten har eller skal få sheltie.... nsykjerrig må vite ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sendt mail og sagt fra meg puddelvalpen idag :D

Utrolig trist og hard avgjørelse, men fant ut at det var best for alle parter. Kunne ikke begynt å trene henne skikkelig før hun var nærmere ett halvt år, og får heller ikke begynt på kurs noe før... Uff.

(Har brukket ankelen og ligger fortsatt på sykehus. Må ha gips i minst 8 uker og må regne rundt 3 måneder til oppbyggning av beinet. Valpen var leveringsklar om en mnd.)

:huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får henne fra Sheltifarmen:) Nyoppstartet oppdretter! Hvor har du din fra? Bare noen timer igjen nå!:huh:

Ja jeg har hørt om sheltiefarmen :P de bor på en aldeles nyyydelig plass! fikk bilder på en sheltie liste jeg er med på :D

Vi har hunder fra Mellsjøhøgda, Bøengen og egenoppdrettede :P

Her kan du ta en titt på dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sendt mail og sagt fra meg puddelvalpen idag :P

Utrolig trist og hard avgjørelse, men fant ut at det var best for alle parter. Kunne ikke begynt å trene henne skikkelig før hun var nærmere ett halvt år, og får heller ikke begynt på kurs noe før... Uff.

(Har brukket ankelen og ligger fortsatt på sykehus. Må ha gips i minst 8 uker og må regne rundt 3 måneder til oppbyggning av beinet. Valpen var leveringsklar om en mnd.)

:huh:

Huff skjønner godt at det var vanskelig ja.. Men du får vel satse på valp igjen når du er frisk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff skjønner godt at det var vanskelig ja.. Men du får vel satse på valp igjen når du er frisk :huh:

Har snakket endel med oppdretter nå, og hun har mulighet til å ha valpen for meg til begynnelsen av Mars :D Kan hende det blir en løsning på det alikevel! Hadde ihvertfall vært fint.

Problemet er at jeg ikke får fri fra jobben før neste vinter i tilfelle... Blir så urolig lenge å vente :P

Meeeen den som venter på noe godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...