Gå til innhold
Hundesonen.no

hvem venter valp?

teresemor

Recommended Posts

• Svar 179
  • Created
  • Siste svar

hehe jeg skal ha ny valp om to år hehe:P hun som mest trolig skal bli moren er fortsatt valp sjø:) hun er faktisk ikke født enda :rolleyes: hehe har jo forsovidt en valp allerede da:P dette ble kanskje litt o.t eller?? sorry isåfall :unsure:

Hvilken rase da Amanda? Chihuahua? B)

Har nylig hentet valp, dalmis, og har mer enn nok å gjøre med han i mange år fremover. Men mulighetene for at det kommer en LHC i hus om noen år er store ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter (hvis jeg og samboeren blir 100% enige) Grand danois valp i Februar.. Fra kennel Finlandia's

Vet alt om å vente. Har ventet på denne valpen i snart 4-5 år og nå har jeg overtalt samboeren til en Grand danois. Vi brukte litt tid på å bli enie.

Valpene er ennå ikke født. Blir forhåpentligvis født rundt uke 51 om det blir valper. Tiden siden det var parring har gått sinsykt sakte. Og enda er det mange uker igjen, men det blir en fin julegave når de kommer da. banana

Vi venter forhåpentlig vis en gutt (så vi krysser fingrene for at det blir en gutt i kulle) som skal i første omgang være en flott familiehund, utstillingshund og lp-hund. B)

Navn er ikke helt bestemt men det blir trolig ikke noe vanlig for siden jeg fikk velge rase fikk samboeren lov til å velge navn, det enste kriterie var at det måtte ha to stavelser.

For tiden ser det ut som det kan lande på navne Bertbrigt :P:):P

:P

Ønsker alle bare lykke til i ventingen, jeg skal jobbe litt med å få min bedre halvdel på bedre tanker enn han har vært i siste.. hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her venter vi valper om ca 2 uker(termin ca 12/12) men gjør jenten som sist så kommer de en uke før tiden men vi merker det.

Kan godt hende vi beholder en, det blir alt etter som hvilke kjønn som komer og hvor mangen av hvert kjønn.

Skal ta en tur i slutten av uken og rønke for å telle valper for det er greit å vite når hun er ferdig. Jenten ser jo ut som en tønne her hun går er blitt så svær, så jeg er spent på hvor mangen hun har på lur.

kanskje hun har like mangen som sist hun hadde valper men håper engentlig ikke det, det hadde holdt med 4-5 små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Hehe, håper ikke Psycho har noe i mot at jeg selvutnevner meg selv som tante da :P

Hun er nydelig ja, Marit (Psycho) har loovet å komme til Oslo så jeg skal få knipe! :)

Lykke til med dine valper, heldig er du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken rase da Amanda? Chihuahua? B)

Har nylig hentet valp, dalmis, og har mer enn nok å gjøre med han i mange år fremover. Men mulighetene for at det kommer en LHC i hus om noen år er store :)

jeg tror jeg skal få æren av å være forvert (eller hva man skal kalle det) for en chihuahua tispe:) kennelen jeg skal ha hun fra får sin første chihuahua nå i vinter:) (hvis hun synes valpen blir bra nok) blei mye dette.. vil ikke si det helt sikkert i tilfelle det ikke blir noe av:) hvis det ikke blir noe av skal jeg entel ha chihuahua fra en annen kennel eller en silky tispe<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror jeg skal få æren av å være foreier (eller hva man skal kalle det) for en chihuahua tispe:) kennelen jeg skal ha hun fra får sin første chihuahua nå i vinter:) (hvis hun synes valpen blir bra nok) blei mye dette.. vil ikke si det helt sikkert i tilfelle det ikke blir noe av:) hvis det ikke blir noe av skal jeg entel ha chihuahua fra en annen kennel eller en silky tispe<3

Ååå grattis! Du MÅ sende meg pm om hvilken oppdretter det er, alltid morro når noen venter på chi :) Også holder du dette hemmelig for chiprat-folk :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor overraskelse så venter jeg også valp, faktisk... :icon_redface:

Våren 2008, så det er fortsatt halvannet år igjen...

Lenge å vente, men har valgt det selv..

Og oppdretter er helt fantastisk ;)

Skal ha tispe på fòr...:)

Og hun skal hete...... Nikita :)

Men blir nok antakeligvis Kita, til vanlig...

Ikke 100% bestemt navn ennå..Men Kita ligger høyest hos meg..

Så tar gjerne imot navnforslag ;)

Forresten...Så er det schæfer jeg skal ha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...