Alaya Skrevet 25. November 2006 Rapporter Share Skrevet 25. November 2006 Dizel amaru shakur eller Dizel som han blir kalt, er en 8 mndr gammel rottweiler/shæfer hund som bor i tyrkia med meg =) Jeg tok han med meg fra norge når jeg flyttet, for måtte jo seff. ha med meg gullgutten min Han eeeeelsker å leke på stranden og blant palmetrær og hoppe rundt med vennene sine, har adoptert et par gatehunder han leker med som sover utføre der jeg bor og han eeeelsker og å kooose med bestevennen sin katten panda, hehe. Jeg er i norge pga. jul nå, så får ikke se dizel igjen før 5 januar Savner han noe sååååå sinsykt nå :'( men jeg vet han blir passet godt på mens jeg er her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonja027 Skrevet 25. November 2006 Rapporter Share Skrevet 25. November 2006 Kult navn,har du bilder av Dizel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alaya Skrevet 25. November 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. November 2006 skrev dette ganske fort nå så , men skal skrive myyye mer senere Diezel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 25. November 2006 Rapporter Share Skrevet 25. November 2006 Søt liten voffs! Spennende å bo i Tyrkia, da! Noen spesiell grunn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 25. November 2006 Rapporter Share Skrevet 25. November 2006 Kult navn. Har selv en Diezel hjemme, men han er kun 10 1/2 uke gammel...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teresemor Skrevet 25. November 2006 Rapporter Share Skrevet 25. November 2006 hihi så skjønn han var var litt morsomt bilde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 25. November 2006 Rapporter Share Skrevet 25. November 2006 Ja, det er slik han ser ut når batteriene blir flate.... Det er deilig så lenge det varer da...for han er ellers en liten turbo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 25. November 2006 Rapporter Share Skrevet 25. November 2006 Flotte hunden da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
¤ Martine ¤ Skrevet 25. November 2006 Rapporter Share Skrevet 25. November 2006 så fin han er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunapatruna Skrevet 25. November 2006 Rapporter Share Skrevet 25. November 2006 Han var kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alaya Skrevet 25. November 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. November 2006 Ser dere ikke bilde ? Veit ikke helt hvorfor jeg bor i tyrkia, ville prøve noe nytt og spennende =) Er kjempe gøy å bo der da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 25. November 2006 Rapporter Share Skrevet 25. November 2006 hehe jeg har en boxer/rottweiler mix jeg:P han heter Turbo og det er en grunn for at vi ga han det navnet:) vovsen din var kjempenydelige da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar