Gå til innhold
Hundesonen.no

Dere med valp (opptil rundt 1, 1/2 år), lydighet?


Wheaten terrier

Hvor lydig er din valp på en skala fra 1 til 10?  

15 stemmer

  1. 1.

    • 1
      0
    • 2
      1
    • 3
      0
    • 4
      2
    • 5
      3
    • 6
      4
    • 7
      1
    • 8
      3
    • 9
      1
    • 10
      0


Recommended Posts

Minst en femmer :wink:

Hvis hunden hadde vært vill nesten hele tiden, ikke hørt etter e.l.

Hadde den stått lenger nede...

Om hunden hadde vært helt eksemplarisk og alltid hørt etter (nesten da, ingen er perfekte :D ) hadde den vært høyt på skalaen, kanskje en tier.

Og hvis det er noe midt i mellom, avgjør du hvor lydig du syns valpen din er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok 8 jeg, gjør det jeg sier og kommer stort sett med en gang jeg kaller på han :D kan dra i båndet, men slutter hvis jeg sier slutt eller gå fint. han kan sitt, ligg, rull rundt, på to, kom, gi labb, andre labben, gå fint og finn pus..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kanskje litt høye tanker om Zico, men han ER faktisk veldig lydig.. kommer alltid når jeg roper på han osv, hører så og si alltid på meg når han går fri ved fot osv. :D Så jeg stemte 9. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh.. Så 10 er best?? :oops:

Øhh, ja da tok iallefall jeg feil. Tok 2..

Men han er ganske lydig.. Kommer på innkalling og gjør alt jeg sier.

Så fremt han ikke kan det da.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, nei... Vet ikke helt jeg. Hun er jo lydig på det hun kan, men hvis hun ikke er det på noe, så betyr det jo bare at jeg ikke har lært henne det godt nok. Det har ingenting med å være ulydig å gjøre, mener jeg. Noen ville kanskje ikke synes at hun er særlig lydig, fordi hun ikke kaan så mye. Men det hun kan det gjør hun også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i stad var lunah sååå flink. Hu gikk løs. også begynnte en hund å bjeffe på'a. Og hu løp mot hunden, men så plystra jeg på'a. Så snudde hu og kom til meg :D Vi har jobba endel med innkalling, og det er herlig å se at det funker :P:P

:P så flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har jo en hannhund på året men vet ikke hvor lydig han er(harikke testet han der enda),men fikk beskjed om at han stakk av hvis vi slapp han løs(noe han ikke har gjort her hjemme), at han ikke kunne gåmed andre bånd og halsbånd en det han hadde på seg når vi fikk han(stupelenke og vaier til bånd :-o ) for da tygget han dem i stykker(noe han heller ikka har gjort med sitt nye halsbånd i nylon, eller sele eller båndene vi bruker på han), fikk også beskjed om at han spiser sko og leker(han sover ved siden av en skohylle og har ikke rørt så mye som en lisse enda).

så jeg må nokk si at han har overrasket meg positivt på de områdene. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...