Gå til innhold
Hundesonen.no

er ikke disse vidunderlige?


teresemor

Recommended Posts

ååååååååh! gurimalla! dine valper???????????????????? fy filler så deilige! de e di finaste valpane eg har sitt bilde av her på sonen! (håper ingen ble fornerma nå, men jeg er jo puddel elsker!) den fargen er så fin! hvorfor er det så få puddler i den fargen?

nei er ikke mine, men jeg skal få en valp fra hun som hadde de valpene, så det der blir altså søskene til min kommende val :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi :D:D valpe syk ja jeg også ;)

nei jeg går å venter påat moren til de der valpene skal bli parret så skal jeg kjøpe en valp av den oppdretteren.

de der valpene er solgt, så jeg går bare å gleder meg til å få se min lille valp som trolig ikke kommer før på våren en gang.

vel, grunnen til at det er så få av disse pudlene med aprikos farge, er at det ikke er så mange hanner tilgjengelig til parring.

sånn sett er det litt synd. :D

har ikke dere noen nydelige valpebilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var et nydelig bilde! er det deg på bildet? jeg vil ha meg en aprikos kongepuddel senere. men det blir nok mest sansynlig en svart:)

heisann nei det er oppdretteren min;)

ok. ja er spennende med puddel. så den valpen jeg skal få meg blir min første valp :D

Du må da ikke legge ut disse bildene,blir jo alderles syk jeg :rolleyes: De er jo helt nydelige :D

hihi, hadde jeg ikke visst bedre så hadde jeg trodd du var valpe sjuk :D

Dobbelpost

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...