Gå til innhold
Hundesonen.no

Min Golden til avlstjeneste.


Guest Maritus

Recommended Posts

Jeg har en Golden Retriever som skal gå i avlstjeneste til sommeren! Er det noen som har en hannhund som tar det for førsteretten av en valp? Det kan være hvem som helst rase, men helst Golden Retriever eller Labrador. Gjør ingenting om det blir blandingsvalper. Er det noen som har lyst. Hvet ikke om hun har løpetid til sommeren, men kanskje. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men herregud da vi skal da ikke dømme noen :D Men er hun ikke øyenlyst eller hd sjekka så bør du gjøre det før evnt kull :D

Dømme?! At vi vil ha sunne flotte ekspemplarer av rasen må vi da kunne få lov til å uttale oss om dette?! Dette er tross alt en DISKUSJONSFORUM hvis du ikke har fått med deg dette...

Vet du hva det innebærer å ha et valpekull? Har du/dere tenkt å følge valpene opp? Og hva skjer om dere får 9 stykker og bare solgt 5 av dem? Kjenner du til linjene bak i hunden din? Eller er det noe du bare rett og slett ikke bryr deg om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT: Ja, dette er et diskusjonsforum, det har du rett i Lill. Men om du sjekker profilen til hovedinnlegger er hun ikke gamle jenta. (Beklager Marit og Vesla, det er ikke meningen å fremstille deg som ei lita jenta :D )

I et forum som dette er alder på brukerne temmelig spredt og dette gjør også at noen formulerer seg dårligere enn andre og kanskje utelater opplysninger i innleggene sine som de burde hatt med. Derfor synes jeg kommentarer som "Eller er det noe du bare rett og slett ikke bryr deg om?" er unødvendige. Det finnes mange andre måter å formulere seg på som ikke biter huet av folk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tillater meg å spørre om du vil fortelle litt rundt dine tanker om det å sette valper på tispa di?

En evt hannhundeier vil sikkert også vite litt om valpen som evt kommer i hus? Og bare sånn for ordens skyld. Det er jo mange seriøse hundeeiere her som nok stusser litt over at du ikke er så nøye på rasen. Det utløser en del andre spørsmål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...