Lene Skrevet 17. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2004 http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/12/16/417806.html Er det mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 17. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2004 syke syke mennesker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 17. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2004 helt sykt spør du meg. send han til meg så skal jeg biten han litt jeg :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene Skrevet 17. Desember 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2004 Helt utrolig hva folk mener er grei oppdragelse på hunder, blir helt satt ut jeg. Etter du er ferdig å bite kan du godt sende han hit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 17. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2004 Visst der er noe igjen etter dere er ferdige så send ham hit! Jeg blir så sint!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 17. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2004 Sykt å gjøre sånn mot en liten hund :evil: , stakkars. :oops: MEN jeg må jo inrømme at jeg har bitt tilbake en gang en av hingstene jeg hadde beit meg hardt i armen. Det ble som en refleks at jeg snudde meg og beit igjen, jeg hadde blåmerke i 3uker etter bittet. Hesten beit meg aldri igjen da. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 17. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2004 Noe så frykteligt... Ja som min onkel sier og det er at over 80 % skulle ikke hatt hund i det hele tatt. Og det er jo rigtig. Enten er de dyremishandlere eller så kan de bare ikke ta ansvar fo en hund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene Skrevet 17. Desember 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2004 Det er ike rart mange mennesker blir bitt/angrepet av hund slik mange hunder blir behandlet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 17. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2004 Det er ike rart mange mennesker blir bitt/angrepet av hund slik mange hunder blir behandlet. Helt enig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar