Gå til innhold
Hundesonen.no

Elskerinne, sekretær og hustru


Muffins

Recommended Posts

Har absolutt ingen trang til å lese den, men synes (etter å ha lest klipp fra den i avisa) den virker utrolig usaklig og useriøs.

Hvis man ikke liker noen og vil slenge dritt så kan man vel holde seg til de nærmeste vennene (eller helst holde inni seg) enn å fortelle hele Norge om det.

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke folk ha litt humor? Jeg synes det er utrolig vittig jeg, at folk lar seg provosere så til de grader av at noen skriver litt usmigrende ord om dem. En liten se & hør aktig versjon av frps fremvekst og karakteristikker av andre politikere - gleder meg til å lese den jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal såvisst ikke leses.Behøver man det? Alle godbitene blir jo strødd utover det som er av medier.det er jo ikke mulig å unngå makkverket hennes, om en vil lese avser og se tv..Hva vil hun med denne boka om det ikke er en hevn for alt det hun har "følt " opp gjennom årene.-og siden alt er subjektivt, gjentatt og repetert i det uendelige, samt at hun aldri ønsket å såre noen gjør det hele ennå mer absurd,selv om hun rettferdiggjør det med de argumentene."mamma, de begynte ,retorikk"

ved å slenge drit om andre skal hun liksom sørge for at frps tapte ære gjenoppstår?

Drittslenging setter da bare slengeren i et enda verre lys??

Er lei hele kjerringa, bilkjøringa hennes og håret hennes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke folk ha litt humor? Jeg synes det er utrolig vittig jeg, at folk lar seg provosere så til de grader av at noen skriver litt usmigrende ord om dem. En liten se & hør aktig versjon av frps fremvekst og karakteristikker av andre politikere - gleder meg til å lese den jeg :)

Syns dama er fantastisk kreativ jeg, hun kan fortelle hele verden om hva hun syns om Erna, fordi Høyre-folk sikkert har sagt stygge ting om Eli opp igjennom alle år.. Tidenes unnskyldning for å mobbe andre, er det ikke? Kameraten til fetteren til kompisen din sa sånn og slik om meg - tror jeg da - så derfor kan jeg si at du er stygg og kjedelig.. Men det er selvsagt ikke vondt ment, jeg bare må si det, siden kameraten til fetteren til kompisen din sa sånn og slik om meg.. Tror jeg..

Go Eli, Go Eli :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dama er fantastisk kreativ jeg, hun kan fortelle hele verden om hva hun syns om Erna, fordi Høyre-folk sikkert har sagt stygge ting om Eli opp igjennom alle år.. Tidenes unnskyldning for å mobbe andre, er det ikke? Kameraten til fetteren til kompisen din sa sånn og slik om meg - tror jeg da - så derfor kan jeg si at du er stygg og kjedelig.. Men det er selvsagt ikke vondt ment, jeg bare må si det, siden kameraten til fetteren til kompisen din sa sånn og slik om meg.. Tror jeg..

Go Eli, Go Eli :rolleyes:

Signerer B) Dette er vel den boken jeg IKKE skal lese neste år.. Makan til barnsligheter.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...