Gå til innhold
Hundesonen.no

Trening på torsdag


goJJo

Recommended Posts

Tenkte å høre om noen ville være med på trening på torsdagen igjen? Gjerne sånn i tre tiden som sist. Så kan vi møtes på torget og ta noen fellesøvelser og litt forskjellig...?

Noen som har lyst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: dårligere? hva har skjedd?

Elwira har kasta opp all maten sin siden søndag for en uke siden, og hun har hatt kraftig diarè. Det var derfor hun ikke var med til hamar. Jeg trodde hun hadde blitt bedre, men idag har hun kasta opp inne og ute, bærsja inne og ute, og tissa kjempe mye både på tur og inne :) Mamma var hos veterinæren mens jeg var på skolen og han sa at det var noe galt med tarmene hennes. Hun får nå kun fisk og biola og medesiner. Jeg kan ikke bruke godbiter når jeg trener, og hun er helt slapp på grunn av vitaminmangel. Håper hun blir bedre snart, har ikke vært på agility på flere uker, får heller ikke trent noe lydighet eller noe. Jeg og Elwira er også kjempe slitene etter nattevandringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elwira har kasta opp all maten sin siden søndag for en uke siden, og hun har hatt kraftig diarè. Det var derfor hun ikke var med til hamar. Jeg trodde hun hadde blitt bedre, men idag har hun kasta opp inne og ute, bærsja inne og ute, og tissa kjempe mye både på tur og inne :D Mamma var hos veterinæren mens jeg var på skolen og han sa at det var noe galt med tarmene hennes. Hun får nå kun fisk og biola og medesiner. Jeg kan ikke bruke godbiter når jeg trener, og hun er helt slapp på grunn av vitaminmangel. Håper hun blir bedre snart, har ikke vært på agility på flere uker, får heller ikke trent noe lydighet eller noe. Jeg og Elwira er også kjempe slitene etter nattevandringer :D

OT da,men uffameg da. Ønsker God Bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...