Gå til innhold
Hundesonen.no

Litt OT: Kermit the Frog


Guest Per Olav

Recommended Posts

Guest Per Olav

Denne uka har vi barnebarn på besøk. Ei jente på snart fire og broren på snart to skal være her noen dager til mens mor og far er utenlands.

Mens ungene er opptatt i stua med andre sysler kommer pelsen sveivende innom, går bort til den overfylte lekekassen og grabber med seg en stor grønn plysjfrosk som den holder fast ytterst i tenna. Kommer bort og slenger frosken litt rundt i lufta og ser infernalsk på meg før han forsvinner ut i kjøkkenregionen. Da jeg kommer ut ut på kjøkkenet sitter pelsdyret foran fryseskapet med lekedyret i kjeften og ser vekselvis på meg og kjøleskapdøra.

Og så bytter vi frossen godbit mot frosk.

--

Per Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hund: ''Hva kan far like, noe som er typisk ham og i hans stil, noe jeg vet han kommer til å sette så stor pris på at han gjør hva som helst for å få den? Lekekassen, har vi noe der...den ultimate belønning som får far til å gå av skaftet? Ahh, en grønn frosk. Trenger bare riste litt på den så kommer han siklende med tunga ut og skal ha den. Se der ja, det funket!''.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he :) Den hunden har fortstått hvordan det skal gjøres.

Foreldrene min var så snille og greie, at de lærte Luke å hente tøfflene til bestemor da de passet han sist :rolleyes:

Så nå har jeg en hund som tilstadighet dumper alle typer sko og tøffler i fanget mitt når jeg sitter og slapper av foran tv'en. Heldigvis gnager han ikke på sko, men en kveld satt jeg med 6 par sko i fanget. Heretter lukker jeg gangdøra :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...