Gå til innhold
Hundesonen.no

navn


teresemor

Recommended Posts

Hmmm... synd det ikke er en hanhund - det finnes nemlig en aprikos-sort som heter Alfred: http://www.omafra.gov.on.ca/english/crops/facts/02-035.htm#f

Det er en som heter Vivagold også - kanskje Viva? Det betyr jo "leve" - og det er jo fint?

Elektra tror jeg er dannet av det gammelgreske ordet for rav, kanskje det hadde vært noe?

Vi må få se bilde av valpen! Finnes ikke noe mer sukkersøtt enn aprikose puddelvalper. Kanskje noe med sukker eller karamell passer? Toffee (kanskje mer guttenavn?), Sugar, Candy, Kandis, Cara(mell), Fudge, Kola (svensk for karamell, vel?)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finnes jo mange fine navn :)

Amira

Amy

Akita

Babe

chica

cacha

Nova

dina

hope

nadia

Laicka

cindy

Tina

Vet ikke hva navnene betyr desverrre...

Eneste jeg vet er at Nova betyr stjerne... :D

takk så mye for alle de fine forslagene :P

Hva med

-Ronja

-Zita

eller så kan du bruke oppdretternavnet? :P

oppdretter navnet er golddigger

så kanskje jeg skulle kalle henne goldie :P varjo litt søtt da;)

Hmmm... synd det ikke er en hanhund - det finnes nemlig en aprikos-sort som heter Alfred: http://www.omafra.gov.on.ca/english/crops/facts/02-035.htm#f

Det er en som heter Vivagold også - kanskje Viva? Det betyr jo "leve" - og det er jo fint?

Elektra tror jeg er dannet av det gammelgreske ordet for rav, kanskje det hadde vært noe?

Vi må få se bilde av valpen! Finnes ikke noe mer sukkersøtt enn aprikose puddelvalper. Kanskje noe med sukker eller karamell passer? Toffee (kanskje mer guttenavn?), Sugar, Candy, Kandis, Cara(mell), Fudge, Kola (svensk for karamell, vel?)...

utrolig fine navn du kom med :P

kan jo sikkert legge ut bilder av tidligere valper som damen har hatt.

her er bilde av det forrige kullet til oppdretteren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søte!!

Her er en side som du kan finne navn:

www.canis.no

Der går du inn på litt av hvert så på hundenavn så velger du tispenavn og en bokstav du vil at det skal begynne på.

Betyr ikke Nova noe med sommer fugl også da???

Syns Montaña er et fint navn jeg, kanskje ikke til spessielt din hund, er bare det navnet jeg liker godt nå.

Det betyr Fjell på spansk og utales Montanja.

Kunne en side før hvor du fant navn som betyr ting. Tror det var:

www.babynames.com

Der kan du velge bokstav så står det masse navn på den bokstaven som betyr ting :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...