Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpen vår er kommet


sonja027

Recommended Posts

Wee!Vi har fått oss valp,en liten fransk bulldog med navnet Blackie!Han er nesten helt hvit,men med to små svarte flekker på sidene.Han er så nydelig! :) Vi fikk han fra en oppdretter i Sverige,søstra mi kom på besøk idag og hadde med valpen,jeg ante ingenting!Ble så sjokkert når jeg så de!Han er litt over 9uker nå,og er kjempe søt og ikke minst leken!Skal prøve å få tatt noen bilder i løpet av dagen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :) Det gikk jammen fort :D Jeg vil ha bilder!

Håper Blackie blir med til Fredrikstad så jeg får hilse på? :P

Skal du ha toller valp også? :P:P Må si du står på :P Mange klemmer fra Helene og Luna.

Takk Helene! :P Sefølgelig blir de med!De må jo se på huset de også!Jepp Toller også. :rolleyes:

Stoor klem til deg og Luna fra hele gjengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Gratulerer sååå masse med en frenchie da! :lol: Welcome to the club! :)

Jeg hadde helge besøk av min franske prinsesse i helga og det føles som om jeg er nyforelska hehehehe. Men gurimalla det er jo en fulltidsjobb å passe valp, er glad jeg skal ha en mnd fri fra jobben til å ta meg av henne. Lykke til videre med Blackie! og pics wanted :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Gratulerer sååå masse med en frenchie da! :) Welcome to the club! :)

Jeg hadde helge besøk av min franske prinsesse i helga og det føles som om jeg er nyforelska hehehehe. Men gurimalla det er jo en fulltidsjobb å passe valp, er glad jeg skal ha en mnd fri fra jobben til å ta meg av henne. Lykke til videre med Blackie! og pics wanted :D

Takk takk. ;)

Så morro at du også har en Fransker!

Den var jo bare helt nydelig da! :lol: Ja det er virkelig en fulltidsjobb,er glad pappa skal ta fri noen uker for å være hjemme med Blackie.Hehe.Jada bilder kommer etterhvert,er ikke så lett å ta bilder av en som aldri står i ro.Har tatt noen bilder,men de er så dårlige,noen har allerede sett bilder av han på Msn,og de synes han er helt nydelig. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er fra et oppdrett, sant?

Så i debattkjelleren at du hadde planer om å kjøpe fra butikk.

Men såvidt jeg forsto fra den, så la du de planene på hylla da folket forklarte deg om valpefabrikker osv?

I såfall, hvilket oppdrett? ^^

Blir sikkert kos med valp i huset.

Åh, jeg er så valpesyk, jeg nå.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye..

Gleder meg til å se bilder..

Heldig som har så hunde kjær familie. Jeg får ikke lov til å fylle opp med flere hunder her.. <_< hehe..

Enig! Da gamlehunden min døde sa pappa at nå ble det ALDRI hund der mer. Så fikk han seg samboer, som hadde hund.. :) Men når DEN hunden er død, da blir det ALDRI hund mer.. <_<

Stemoren min er hundefrelst, så vi får se åssen det går :rolleyes:

Glad jeg har flyttet ut, synd leiligheten er for liten til å fylle opp med flere hunder enn to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...