Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesoneferie sommeren 2007?

Marthe

Recommended Posts

Skrevet

Hei

Jeg vet det var det i år, og det hørtes veldig gøy ut. For dere som var der; var dette vellykket? Er det noen som har lyst å gjøre dette til sommeren? :icon_redface:

Skrevet

Det hadde vært kjempegøy:D Men jeg tror vi må dele opp etter område.. Hva om vi prøver å få til noe her i Rogaland? Jeg bare lurer på en ting, vil det kanskje være lettere for folk hvis vi tar en langhelg før sommerferien, enn om vi tar det I selve ferien?

Skrevet

Det hadde vært kjempegøy:D Men jeg tror vi må dele opp etter område.. Hva om vi prøver å få til noe her i Rogaland? Jeg bare lurer på en ting, vil det kanskje være lettere for folk hvis vi tar en langhelg før sommerferien, enn om vi tar det I selve ferien?

Ja, jeg postet det i "stavanger", men jeg tenkte hele Rogaland. Vet ikke om så mange plasser i Haugesunds området. Er det noen fine plasser i stavanger området? Jeg lå på Ogna camping når jeg var på runderingskurs tidligere i sommer. Der var det kjempe fint :icon_redface:

Det er kanskje noen som har eksamen og slik rett før sommerferien? :wub:

Skrevet

Ja, jeg postet det i "stavanger", men jeg tenkte hele Rogaland. Vet ikke om så mange plasser i Haugesunds området. Er det noen fine plasser i stavanger området? Jeg lå på Ogna camping når jeg var på runderingskurs tidligere i sommer. Der var det kjempe fint ;)

Det er kanskje noen som har eksamen og slik rett før sommerferien? ;)

"Noen"- som i meg da, mener du? Vi får dette til! Vi MÅ jo ha en sonenferie.. Med grilling, bading, trening, turgåing, leking (for både store og små), uoffisielle konkurranser.. Ja:D

Skrevet

"Noen"- som i meg da, mener du? Vi får dette til! Vi MÅ jo ha en sonenferie.. Med grilling, bading, trening, turgåing, leking (for både store og små), uoffisielle konkurranser.. Ja:D

Forstår ikke helt hva du mener jeg nå :) Jeg tenkte på alle som vil kan komme :P Vi må bare finne en fin plass. Det er vel kanskje mest sentralt i stavanger området (hvis noen må ta tog eller noe)? :D

Skrevet

Forstår ikke helt hva du mener jeg nå :) Jeg tenkte på alle som vil kan komme :P Vi må bare finne en fin plass. Det er vel kanskje mest sentralt i stavanger området (hvis noen må ta tog eller noe)? :D

Knis. Sorry, det jeg mente er at jeg selv har drøssevis med eksamener rett før sommeren, men alt er bedre enn å lese, sant..:P Men egentlig er det mest fornuftig å ha det i sommerferien.

Skrevet

Knis. Sorry, det jeg mente er at jeg selv har drøssevis med eksamener rett før sommeren, men alt er bedre enn å lese, sant..:D Men egentlig er det mest fornuftig å ha det i sommerferien.

Okey, nå forsto jeg :P Det er nok best å ha det i sommerferien tror jeg også :)

• 3 months later...
  • 2 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Zelda vokser som ugress, dessverre i så stor grad at hun har litt problemer med muskulære spenninger (håper iallefall det er alt det er), men vi koser oss masse og hun utvikler seg fint tross alt og litt enkel behandling holder ting i sjakk. Gleder meg dog til hun ser litt penere og mer balansert ut, så fort fronten tar igjen bakparten så skyter bakparten fart igjen og vokser 5 cm "over natten".  Og håper hun ikke blir alt for stor. 🙈 Håper på mange fine valpevennlige turer ila høsten,  har så smått begynt å trene litt, lærer utrolig fort, men merker godt at det ikke er en rase som er avlet for bruk lenger. Iallefall ikke særlig målrettet. Men det bor en del i henne så tipper det blir en gøyal hund å trene på sikt når man bare får kanalisert det litt bedre.   
    • Det er hundrevis av hunderaser, så det er litt av en jobb å liste alle. I prinsippet er kanskje myndene de mest krevende fordi de er selvstendige, egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Men det er også individuelt.
    • Hvilke hunderaser er vanskeligst å ha løse utenom båndtvangen? Sikkert de med mye jakt. Men hvilke?
    • WOW!! Grattis😍🥳 Superbra jobba!!
    • Gratulerer så mye. 👏🤩
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...