Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesoneferie sommeren 2007?


Marthe

Recommended Posts

Det hadde vært kjempegøy:D Men jeg tror vi må dele opp etter område.. Hva om vi prøver å få til noe her i Rogaland? Jeg bare lurer på en ting, vil det kanskje være lettere for folk hvis vi tar en langhelg før sommerferien, enn om vi tar det I selve ferien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært kjempegøy:D Men jeg tror vi må dele opp etter område.. Hva om vi prøver å få til noe her i Rogaland? Jeg bare lurer på en ting, vil det kanskje være lettere for folk hvis vi tar en langhelg før sommerferien, enn om vi tar det I selve ferien?

Ja, jeg postet det i "stavanger", men jeg tenkte hele Rogaland. Vet ikke om så mange plasser i Haugesunds området. Er det noen fine plasser i stavanger området? Jeg lå på Ogna camping når jeg var på runderingskurs tidligere i sommer. Der var det kjempe fint :icon_redface:

Det er kanskje noen som har eksamen og slik rett før sommerferien? :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg postet det i "stavanger", men jeg tenkte hele Rogaland. Vet ikke om så mange plasser i Haugesunds området. Er det noen fine plasser i stavanger området? Jeg lå på Ogna camping når jeg var på runderingskurs tidligere i sommer. Der var det kjempe fint ;)

Det er kanskje noen som har eksamen og slik rett før sommerferien? ;)

"Noen"- som i meg da, mener du? Vi får dette til! Vi MÅ jo ha en sonenferie.. Med grilling, bading, trening, turgåing, leking (for både store og små), uoffisielle konkurranser.. Ja:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Noen"- som i meg da, mener du? Vi får dette til! Vi MÅ jo ha en sonenferie.. Med grilling, bading, trening, turgåing, leking (for både store og små), uoffisielle konkurranser.. Ja:D

Forstår ikke helt hva du mener jeg nå :) Jeg tenkte på alle som vil kan komme :P Vi må bare finne en fin plass. Det er vel kanskje mest sentralt i stavanger området (hvis noen må ta tog eller noe)? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke helt hva du mener jeg nå :) Jeg tenkte på alle som vil kan komme :P Vi må bare finne en fin plass. Det er vel kanskje mest sentralt i stavanger området (hvis noen må ta tog eller noe)? :D

Knis. Sorry, det jeg mente er at jeg selv har drøssevis med eksamener rett før sommeren, men alt er bedre enn å lese, sant..:P Men egentlig er det mest fornuftig å ha det i sommerferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knis. Sorry, det jeg mente er at jeg selv har drøssevis med eksamener rett før sommeren, men alt er bedre enn å lese, sant..:D Men egentlig er det mest fornuftig å ha det i sommerferien.

Okey, nå forsto jeg :P Det er nok best å ha det i sommerferien tror jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 2 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...