LØVEN Skrevet 12. November 2006 Rapporter Share Skrevet 12. November 2006 Det ble stilt ut 4 Toy Puddler fra Kenne Solnes på Verdensutstillingen nå i helgen. DKUch Solnes Nigth Cap (Tysk DKUch Solnes Ravell Tarantell- DKUch Solnes Tia Maria) Hun ble BIR og Verdensvinner. Eiere Solveig Næss DK/Anne Birgitte Schilling Dk Solnes Black Bacardi (NUch Solnes Hard Act To Follow- DKUch Solnes Tia Maria) Hun ble 2. BTK og Junior Verdensvinner. Eier Viviana Nordali It SUch Solnes Rainmaker (Multi Ch WW-02 EuroW-04 Solnes Rain Dance- Solnes Bewitched) Han ble BIM og Verdensvinner Eier Christer Iverson S Tysk DKUch Solnes Ravell Tarantell (Int NordUch Toyway Boys Are Boys- NUch NV-02 Solnes Dancing Salsa) Han ble 2.BHK Eiere Solveig Næss DK/Anne Birgitte Shilling DK Grattis til Solveig (kennel Solnes) og de heldige eierne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 12. November 2006 Rapporter Share Skrevet 12. November 2006 All Trade Anne Loppa gikk til topps og ble verdensmestere i Lydighet. Nirm gratulerer sin mamma "Loppa". Loppa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 12. November 2006 Rapporter Share Skrevet 12. November 2006 Ola odelsgutt av Hiselfoss ble nr. 2 i juniorklassen(av 22 stk). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 12. November 2006 Rapporter Share Skrevet 12. November 2006 Sunreds Arvik og Valkohampaan Fille Ferrari er de krøllete vinnerene Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 12. November 2006 Rapporter Share Skrevet 12. November 2006 Kimura’s Didrik: Best i rasen (BIR) Kimura’s Frida: Best i motsatt kjønn (BIM). Kimura’s Grim: Beste junior Kimura’s Gurina: Beste junior tispe. Disse vakre buhundene kan nå smykke seg med tittelen WW 06 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØVEN Skrevet 12. November 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. November 2006 Grattis til Kennel Kimura`s Buhundene derfra er alttid så flott presentert! Selv om det ikke er min rase har jeg kost meg mangen ganger "ringside". Det er en fryd og se velviste og vakre hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 12. November 2006 Rapporter Share Skrevet 12. November 2006 Grattis til Kennel Kimura`s Buhundene derfra er alttid så flott presentert! Selv om det ikke er min rase har jeg kost meg mangen ganger "ringside". Det er en fryd og se velviste og vakre hunder Ja, Terje og kathrine vet hva de driver med Kimuras hunder er jo desidert de som hevder seg mest innen buhundrasen. Nydelige, allsidige hunder. Virkelig fortjent med disse tittlene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 12. November 2006 Rapporter Share Skrevet 12. November 2006 Ja, Terje og kathrine vet hva de driver med Kimuras hunder er jo desidert de som hevder seg mest innen buhundrasen. Nydelige, allsidige hunder. Virkelig fortjent med disse tittlene! Gratulerer til Kimuras! De har herlige hunder. Venninnen min har en Rottis derfra, han er ikke så verst han heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 12. November 2006 Rapporter Share Skrevet 12. November 2006 Det vil jeg si var rent bord for Kimura's ja! Gratulerer også masse til kennel Solnes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 13. November 2006 Rapporter Share Skrevet 13. November 2006 Gratulerer til Kennel Freetains med JWW Freetains T.S Amaretzina, WW Nord.U.Ch.EUJW-05 Freetains A Great Diamond og WW N.Uch Freetains Brahms. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 13. November 2006 Rapporter Share Skrevet 13. November 2006 Gratulerer til Kennel Freetains med JWW Freetains T.S Amaretzina, WW Nord.U.Ch.EUJW-05 Freetains A Great Diamond og WW N.Uch Freetains Brahms. oi derfra er loppa og nabo hunden vår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 13. November 2006 Rapporter Share Skrevet 13. November 2006 oi derfra er loppa og nabo hunden vår Hehe, moro! Oscar er og derfra. Amaretzina og Brahms har jeg faktisk stillt ut også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inu Skrevet 13. November 2006 Rapporter Share Skrevet 13. November 2006 Norsk elghund grå ble vunnet av 2 juniorer fra Verdal... Pei Fang Diser ble BIR og JWW Pei Fang Oda ble BIM og JWW Så nordtrønderne tok godt for seg... Freetains er jo fra Inderøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 13. November 2006 Rapporter Share Skrevet 13. November 2006 Norsk elghund grå ble vunnet av 2 juniorer fra Verdal... Pei Fang Diser ble BIR og JWW Pei Fang Oda ble BIM og JWW Så nordtrønderne tok godt for seg... Freetains er jo fra Inderøy! Man får slå seg på brystet og være stolt av at man er Nord-Trønder ja . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 13. November 2006 Rapporter Share Skrevet 13. November 2006 Broren til Loppa fra det forrige kullet.. Freetains Brahm ble verdensvinner og polsk champion i Polen Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beate,gd Skrevet 13. November 2006 Rapporter Share Skrevet 13. November 2006 Ligger resultatene ute på nett??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 13. November 2006 Rapporter Share Skrevet 13. November 2006 Her: http://www.worlddogshow2006.pl/wyniki_en.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 16. November 2006 Rapporter Share Skrevet 16. November 2006 Venninnen min sin chihuahua ble 2 vinner i åpenklasse, noe som unnskyld meg, var totalt uventet Grattis til alle med gode resultater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar