Gå til innhold
Hundesonen.no

Verdensutstillingen i Polen

LØVEN

Recommended Posts

Skrevet

Det ble stilt ut 4 Toy Puddler fra Kenne Solnes på Verdensutstillingen nå i helgen.

DKUch Solnes Nigth Cap

(Tysk DKUch Solnes Ravell Tarantell- DKUch Solnes Tia Maria)

Hun ble BIR og Verdensvinner.

Eiere Solveig Næss DK/Anne Birgitte Schilling Dk

Solnes Black Bacardi

(NUch Solnes Hard Act To Follow- DKUch Solnes Tia Maria)

Hun ble 2. BTK og Junior Verdensvinner.

Eier Viviana Nordali It

SUch Solnes Rainmaker

(Multi Ch WW-02 EuroW-04 Solnes Rain Dance- Solnes Bewitched)

Han ble BIM og Verdensvinner

Eier Christer Iverson S

Tysk DKUch Solnes Ravell Tarantell

(Int NordUch Toyway Boys Are Boys- NUch NV-02 Solnes Dancing Salsa)

Han ble 2.BHK

Eiere Solveig Næss DK/Anne Birgitte Shilling DK

Grattis til Solveig (kennel Solnes) og de heldige eierne :D

Skrevet

Kimura’s Didrik: Best i rasen (BIR)

Kimura’s Frida: Best i motsatt kjønn (BIM).

Kimura’s Grim: Beste junior

Kimura’s Gurina: Beste junior tispe.

Disse vakre buhundene kan nå smykke seg med tittelen WW 06 :icon_redface:

Skrevet

Grattis til Kennel Kimura`s

Buhundene derfra er alttid så flott presentert!

Selv om det ikke er min rase har jeg kost meg mangen ganger "ringside". Det er en fryd og se velviste og vakre hunder :icon_redface:

Skrevet

Grattis til Kennel Kimura`s

Buhundene derfra er alttid så flott presentert!

Selv om det ikke er min rase har jeg kost meg mangen ganger "ringside". Det er en fryd og se velviste og vakre hunder :icon_redface:

Ja, Terje og kathrine vet hva de driver med :wub: Kimuras hunder er jo desidert de som hevder seg mest innen buhundrasen. Nydelige, allsidige hunder. :D Virkelig fortjent med disse tittlene!

Skrevet

Ja, Terje og kathrine vet hva de driver med :icon_redface: Kimuras hunder er jo desidert de som hevder seg mest innen buhundrasen. Nydelige, allsidige hunder. :wub: Virkelig fortjent med disse tittlene!

Gratulerer til Kimuras!

De har herlige hunder. Venninnen min har en Rottis derfra, han er ikke så verst han heller :D

Skrevet

oi derfra er loppa :icon_redface: og nabo hunden vår :wub:

Hehe, moro! Oscar er og derfra. :D

Amaretzina og Brahms har jeg faktisk stillt ut også.. :D

Skrevet

Norsk elghund grå ble vunnet av 2 juniorer fra Verdal...

Pei Fang Diser ble BIR og JWW

Pei Fang Oda ble BIM og JWW

Så nordtrønderne tok godt for seg... Freetains er jo fra Inderøy!

Skrevet

Norsk elghund grå ble vunnet av 2 juniorer fra Verdal...

Pei Fang Diser ble BIR og JWW

Pei Fang Oda ble BIM og JWW

Så nordtrønderne tok godt for seg... Freetains er jo fra Inderøy!

Man får slå seg på brystet og være stolt av at man er Nord-Trønder ja :icon_redface:.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...