Gå til innhold
Hundesonen.no

Har du vært i Thailand?


Muffins

Recommended Posts

Har vært i Phuket på Kata beach. Tror det egentlig er ganske fint der, men mine minner derfra er ikke så gode. Vi var der i jula 2004 og hadde bare vært der i to dager før tsunamien kom.

Menneskene der er verdens hyggeligste og det er et vennlig land. Maten er også utrolig nydelig! Håper dere får en fin ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i Phuket på Kata beach. Tror det egentlig er ganske fint der, men mine minner derfra er ikke så gode. Vi var der i jula 2004 og hadde bare vært der i to dager før tsunamien kom.

Menneskene der er verdens hyggeligste og det er et vennlig land. Maten er også utrolig nydelig! Håper dere får en fin ferie.

Huff ja! Det var en fæl hendelse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min og svigerinnen min var der og opplevde Tsunamien, de var på PhiPihi Island og ble skadet, heldigvis overlevde de.

De har vært der nede en gang til for å prøve å få "lukket" litt av opplevelsene, men de kommer nok aldri til å dra tilbake siden det er så urolig der på jordskjelvene, tørr rett og slett ikke.

Har sett bilder derfra og det er jo veldig pent der, men jeg klarer liksom ikke å si noe pent om det landet, sorry... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thailand er det gøyeste stedet eg har feriert i mitt liv. Ting koster så å si "ingenting" og den herlige varmen og folket er bare digg. Vi var 3 dager i bangkok så var vi 1uke i phuket i karon beach og 1 uke i phi phi island.

Leide moped der uten lappen og det kostet da 20kr for 24timer og man fylte tanken på 5kr tror eg. Eg opplevde neste hele phuket da eg kjørte overalt men ville ikke anbefalt det om man ikke er små psycho for eg hadde flere ulykker og kunne død flere ganger mens eg kjørte. Det som kan være litt plagsom er selgerne da noen av disse ikke tar et nei for nei. Etter en stund kommer du til å lære deg å fullstendig ignorere de for å ikke bli plaget. Om kveldene kunne de bli veldig pinlig da om man er gutt/mann pga prostituerte som skal flørte og slikt og det skjer spesielt i patong beach. Er mye gøyt man kan gjøre på i den øyen. Angrer bittert på at eg ikke dro på havfisketur.

Var mye eg angret på at eg ikke gjorde men det var pga eg gikk litt amok med å kjøpe altmulig i begynnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thailand er det desidert flotteste feriemålet jeg noen gang har vært til. Et utrolig land med utrolig herlige mennesker, kultur, mat og natur. Thailand er virkelig å anbefale for alle.. :D Jeg var der i to uker i 2003, og SKAL tilbake. Jeg holdt til rett ved Kata Beach.

Og i tillegg har de verdens kuleste fremkomstmidler der, nemlig "Tuk-tuk" :(

Skranglete "taxier", røde, gjerne med masse dekor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...