Gå til innhold
Hundesonen.no

canistull..


MarieR

Recommended Posts

Man får ikke kjøpt en vare på canis til 70 kr..den samlede prisen i handleklurven nemmlig være over 200 kroner!

Hva synns dere om dette?

Jeg synns det er en idiotisk "løsning". Et idiotisk opplegg. Greit at folk flest kanskje kjøper til over 200 kroner til vanlig, men jeg skulle bare ha en apportbukk jeg..men det gikk jo ikke...det er faktidk skjelden jeg kjøper for over 200 i nettbutikken der, og nå blir det mindre handling på canis for min del hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også merka det.. Skulle også bestille en apportbukk, men det var for lite. Jeg pleier å bestille småting på canis. Blir nok mindre handling på meg der nå med mindre jeg skal ha en hundebok eller noe.. Syns det var en kjempe dum ordning :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Jeg bestilte fra Canis for 1-2 uker siden. Da hadde jeg fått 60 kr i gavekort, og tenkte jeg skulle kjøpe meg en klikker. Men neida, jeg måtte bestille for minst 200 kr. Litt dårlig det, hvis man bare vil kjøpe en liten ting. Det endte i alle fall med at jeg bestilte klikker, leke, potesalve og godbiter. Jeg trengte det andre allikevel, så det var like greit :) Noe som jeg syntes var overraskende bra, var at pakken kom 2 dager etter at jeg bestilte den.. så rask levering har de:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte fra Canis for 1-2 uker siden. Da hadde jeg fått 60 kr i gavekort, og tenkte jeg skulle kjøpe meg en klikker. Men neida, jeg måtte bestille for minst 200 kr. Litt dårlig det, hvis man bare vil kjøpe en liten ting. Det endte i alle fall med at jeg bestilte klikker, leke, potesalve og godbiter. Jeg trengte det andre allikevel, så det var like greit :icon_redface: Noe som jeg syntes var overraskende bra, var at pakken kom 2 dager etter at jeg bestilte den.. så rask levering har de:)

ja, jeg synest også de har rask levering. jeg kjøpte en film og fikk den noen dager etterpå! tok ikke lange tida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...