goJJo Skrevet 7. November 2006 Rapporter Skrevet 7. November 2006 Tenkte å trene litt i Drammen på torsdagen. Ha fellesøvelser og litt sånn på torget også trene litt i parkeringshuset etterpå. Møtes på torget i tre-kvart over tre tiden. Noen som vil være med?
Tskk Skrevet 8. November 2006 Rapporter Skrevet 8. November 2006 Jeg tror jeg blir med.. Beistet trenger litt sosialisering
meg123 Skrevet 8. November 2006 Rapporter Skrevet 8. November 2006 Jeg blir med å trener Yaris!Trenger det før Hamar nå
Heidihj Skrevet 8. November 2006 Rapporter Skrevet 8. November 2006 Kan ikke Slutter ikke på skolen før fem over tre, og da skal jeg rett hjem og pugge til en dum spanskprøve <_< Men blir med en annen gang. kanskje jeg ser dere da, gå gjennom byen ca. kvart over tre, halv fire til vanlig.
Marianne&Java Skrevet 8. November 2006 Rapporter Skrevet 8. November 2006 Jeg er med! regner med at bare Rikke blir med! Trenger treninga!
Ida85 Skrevet 8. November 2006 Rapporter Skrevet 8. November 2006 Kan kanskje komme med Ari en lite stund. Trene på å sitte stille og se på, hvis det er greit Kan ikke bli så lenge for jeg har veldig eksamensstress om dagen
meg123 Skrevet 8. November 2006 Rapporter Skrevet 8. November 2006 Møtes vi kl 15 på torget eller? Kan vi møtes fks ved fontena(så jeg finner dere )?
goJJo Skrevet 8. November 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 8. November 2006 Møtes vi kl 15 på torget eller? Kan vi møtes fks ved fontena(så jeg finner dere )? Klokka tre ved fontena er flott for min del hvertfall! Nah, elsker å trene sammen med andre Bare hyggelig om noen kommer å ser på også Mira trenger forstyrrelser.
meg123 Skrevet 8. November 2006 Rapporter Skrevet 8. November 2006 Klokka tre ved fontena er flott for min del hvertfall! Nah, elsker å trene sammen med andre Bare hyggelig om noen kommer å ser på også Mira trenger forstyrrelser. Så bra
BareLinn Skrevet 9. November 2006 Rapporter Skrevet 9. November 2006 Skulle gjerne kommet jeg :s Men rekker ikke desverre... Skal til Oslo...Så reiser innover kl 2...Tror ikke jeg rekker tilbake igjen før 3 da
goJJo Skrevet 9. November 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 9. November 2006 og jeg Skal du være med også?
TineSimbaNana Skrevet 9. November 2006 Rapporter Skrevet 9. November 2006 Skal du være med også? jepp.. sitter på med marianne
goJJo Skrevet 9. November 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 9. November 2006 jepp.. sitter på med marianne Så bra
TineSimbaNana Skrevet 9. November 2006 Rapporter Skrevet 9. November 2006 får fortelle hva vi gjorde da De som var der: Marianne med rikke Cathrine med Mira Tine Theres med Nana og Loppa Henriette med Yaris Vi trente først på torget en liten stund så kom drammenstidende morsomt Senere gikk vi i parkerings huset og trente litt der så gikk Cathrine og Mira, da var vi andre igjen litt og gikk å kjøpte oss kebab Spiste den ute, og det var kaldt hehe.. vi hadde det ihvertfall koselig
Tskk Skrevet 9. November 2006 Rapporter Skrevet 9. November 2006 Oj.. unnskyld.. Fikk ikke sagt ifra at jeg ikke kom. Måtte på bitteklang-konsert med niesen min på gamlehjemmet "gud er sterk og jeg er svak" tralalala
Tine og Kip Skrevet 9. November 2006 Rapporter Skrevet 9. November 2006 jeg ville å vært med! hehe får bli med neste gang om det passer
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar