Gå til innhold
Hundesonen.no

1mnd etter vi måtte avlive HarryMagda...


BareLinn

Recommended Posts

Jeg skrev jo inn her om råd for å få slutt på at vår forrige kjære HarryMagda skulle slutte å gjøre fra seg overalt..Vi kontaktet vetr, og fikk beskjed om at dette kunne ta tid, og med tanke på kattens beste var det best å avlive han, eller gi han bort til noen som ville gi gutten vår en sjanse...

Vi valgte å avlive han, da vi var redd for at han skulle omplasseres videre om nye eiere ikke orket han mer..

Nå 1mnds tid etterpå, fant jeg en kattejente jeg falt pladask for, og jeg fikk henne..

Hun er utrolig nydelig..11uker gammel nå, og har allerede gjort fra seg i kassen sin..

Jeg er så stolt :)

Selvom savnet er stort etter min kjære HarryMagda, så er jeg lettet over at han er "et annet sted"..

Og vi storkoser oss med vår nye pusejente, Miss :P

Hun er svart og hvit, langhåret, og har en hvit "strek" midt i ansiktet, samtidig som hun er halvt svart og halvt hvit på snutepartiet :P

Åsså har hun EN hvit flekk på ryggen, hvit krage, og ellers svart på kroppen, med hvite labber...:P

På bilde ligger hun i stolen hos oss, dag2 :P

Vi hentet henne Fredag 03nov.

Så si HEI til vår kjære Miss :D

beklager bildekvaliteten..... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun er nydelig! :P

Jeg savner også min nusse, det er 1 måned siden hun ble borte her også..tiden går så fort!

Ikke sant?Hun er herlig...... :P

Selvom hun fortsatt "gråter" litt da hun savner mamman sin litt ennå...:)

Men går seg til det :D

Huff...jah...Ble sååå ensomt her etter vi måtte avlive hannkatten vår...

Men jeg klarte ikke ta til meg ny katt med engang..Men nå går det greit..

Fått "svelget" det litt bedre nå:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...