Gå til innhold
Hundesonen.no

AG-hunden.com


jennajensen

Recommended Posts

Guest Christine

Synes du har snekret sammens ei fin side jeg ;)

Synes at "Jenna- En blandingshund" er veldig utydelig, jeg måtte se flere ganger før jeg skjønte hva det sto.

Også flere bilder hadde vært et pluss ;)

Gratulerer med ny hjemmeside og domene da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det var en fin side, men du burde kanskje ha litt mer å se på? (men det kommer vel etterhvert, siden siden er ny :lol: )

Det eneste er at under Jenna, så så ikke jeg "bilder" den var altfor liten, og jeg fatta ikke at jeg skulle trykke på den... Kanskje bare jeg som er litt dum :unsure: En fordel hadde også vært om bildene under "bilder" hadde vært litt mindre slik at hele bildet kom opp, så man ikke trengte å scrolle, hvis du skjønner! :) Men ellers, en veldig fin side!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en fin side, men du burde kanskje ha litt mer å se på? (men det kommer vel etterhvert, siden siden er ny :D )

Det eneste er at under Jenna, så så ikke jeg "bilder" den var altfor liten, og jeg fatta ikke at jeg skulle trykke på den... Kanskje bare jeg som er litt dum :unsure: En fordel hadde også vært om bildene under "bilder" hadde vært litt mindre slik at hele bildet kom opp, så man ikke trengte å scrolle, hvis du skjønner! :D Men ellers, en veldig fin side!

Jeg vet... Skal ta en liten pause fra front page nå.. Blir så sur når jeg ikke får til no :D

Har også en piczo side:P Ikke ferdig den heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...