jennajensen Skrevet 4. November 2006 Rapporter Skrevet 4. November 2006 Endelig har jeg fått domene! Og jeg har fått det til å funke! Etter 1 dags arbeid og slit Her er den: www.ag-hunden.com Si i fra hvis det er noe jeg burde endre på
Guest Christine Skrevet 4. November 2006 Rapporter Skrevet 4. November 2006 Synes du har snekret sammens ei fin side jeg Synes at "Jenna- En blandingshund" er veldig utydelig, jeg måtte se flere ganger før jeg skjønte hva det sto. Også flere bilder hadde vært et pluss Gratulerer med ny hjemmeside og domene da
TineSimbaNana Skrevet 4. November 2006 Rapporter Skrevet 4. November 2006 Så fin side kristin Syns ikke det var noe vanskelig å se jenna - en blandingshund, men det kan ha noe med at jeg visste at det sto det siden christine sa det først
Guest Christine Skrevet 4. November 2006 Rapporter Skrevet 4. November 2006 Altså..Jeg ser hva det står, men måtte se en gang til for å være sikker liksom
jennajensen Skrevet 4. November 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 4. November 2006 Tusen takk! Skal få lagt inn bilder etterhvert...
Taran Skrevet 4. November 2006 Rapporter Skrevet 4. November 2006 Fin side. Men ramme vinduet ditt var litt lite.. Kunne laget det litt høyere. Også må du fikse layouten, slik at den ikke begynner på nytt. Det jeg sa i sta vet du
Carina Skrevet 4. November 2006 Rapporter Skrevet 4. November 2006 Det var en søt side. Det eneste er at siden gjentar seg selv - på ein måde.. Se her..
jennajensen Skrevet 4. November 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 4. November 2006 Det gjentar seg ikke her.. Bare litt på høyre side
Guest Vicky Skrevet 4. November 2006 Rapporter Skrevet 4. November 2006 Gratulerer Kristin! Kjempesøt side! Og savner mer bilder av deg og Jenna!
Carina Skrevet 4. November 2006 Rapporter Skrevet 4. November 2006 Det gjentar seg ikke her.. Bare litt på høyre side Da har du kanskje mindre oppløsning på skjermen enn meg. Uansett er det sikkert en fordel at den ikke gjentar seg i det hele tatt for å ta hensyn til alle de som har høy oppløsning.
jennajensen Skrevet 5. November 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. November 2006 Da har du kanskje mindre oppløsning på skjermen enn meg. Uansett er det sikkert en fordel at den ikke gjentar seg i det hele tatt for å ta hensyn til alle de som har høy oppløsning. Men åssen får man til det a? I frontpage...
jennajensen Skrevet 5. November 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. November 2006 Nå har jeg fått lagt ut noen bilder og fiksa gjesteboka. Bildene ligger på Jenna.. Skal legge ut fler når jeg får tatt..
Carina Skrevet 5. November 2006 Rapporter Skrevet 5. November 2006 Men åssen får man til det a? I frontpage.... Aner ikke.. Har aldri sett / vært inne på det programmet.. Kanskje noen andre vet?
Tine Skrevet 5. November 2006 Rapporter Skrevet 5. November 2006 Jeg bruker å legge layers inni selve layouten for skal ikke sånne ting skje.
jennajensen Skrevet 5. November 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. November 2006 Får det ikke til Har laga vinterlayout.. Hadde ikke noe å gjøre
Tine Skrevet 5. November 2006 Rapporter Skrevet 5. November 2006 Hmm merkeligt da, har du lagt vinter layen inni layern ?
jennajensen Skrevet 5. November 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. November 2006 Hmm merkeligt da, har du lagt vinter layen inni layern ? Åssen da?
Tine Skrevet 6. November 2006 Rapporter Skrevet 6. November 2006 Du går på insert i frontpage så insert layer... Så setter du inn layouten inni ''layeren'' Ikke så vanskelig igrunn
jennajensen Skrevet 8. November 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 8. November 2006 Finner det ikke.. Har norsk frontpage.. <_<
Tine Skrevet 9. November 2006 Rapporter Skrevet 9. November 2006 Hmm da får du nesten leite litt Gå på sett inn og sett inn layer da kanskje du finner det da?
MegaMarie Skrevet 9. November 2006 Rapporter Skrevet 9. November 2006 Pen forside! Hvor dyrt er det å ha domene???
jennajensen Skrevet 9. November 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 9. November 2006 Kjøpte domene her .... Tror det ikke ble så dyrt
tigergutt Skrevet 18. November 2006 Rapporter Skrevet 18. November 2006 Det var en fin side, men du burde kanskje ha litt mer å se på? (men det kommer vel etterhvert, siden siden er ny ) Det eneste er at under Jenna, så så ikke jeg "bilder" den var altfor liten, og jeg fatta ikke at jeg skulle trykke på den... Kanskje bare jeg som er litt dum En fordel hadde også vært om bildene under "bilder" hadde vært litt mindre slik at hele bildet kom opp, så man ikke trengte å scrolle, hvis du skjønner! Men ellers, en veldig fin side!
jennajensen Skrevet 23. November 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 23. November 2006 Det var en fin side, men du burde kanskje ha litt mer å se på? (men det kommer vel etterhvert, siden siden er ny ) Det eneste er at under Jenna, så så ikke jeg "bilder" den var altfor liten, og jeg fatta ikke at jeg skulle trykke på den... Kanskje bare jeg som er litt dum En fordel hadde også vært om bildene under "bilder" hadde vært litt mindre slik at hele bildet kom opp, så man ikke trengte å scrolle, hvis du skjønner! Men ellers, en veldig fin side! Jeg vet... Skal ta en liten pause fra front page nå.. Blir så sur når jeg ikke får til no Har også en piczo side:P Ikke ferdig den heller
jennajensen Skrevet 3. Desember 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Desember 2006 Nå er siden oppdatert! Har fiksa layout og julebakgrunn! Gjesteboka funker også
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar