Gå til innhold
Hundesonen.no

Minnie liten.


soline

Recommended Posts

Her kan dere laste ned en liten filmsnutt av Minnie hun er idag 8år og frisk, men ingen skulle tro hun skulle overleve, hun så ut som en marsboer.

Last ned filmen her: Minnie liten. Lære å gå.

Hei swimzy.

Gå heller inn på heimesia mi Min Hjemmeside

Har fått lagt ut alle filmene der og du behøver ikke laste dem ned engang. Har også lagt inn flere bilder av Siri på minne sia hennes. Prøv d. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig å ta keisersnitt på kattene sine selv...?? Ble litt sjokka jeg nå...

Nei da Cec gjorde ikkje det selv, var hos dyrlege. Dyrlegen ville ikkje opperere henne, han mente det var bedre å avlive henne, da ble jeg så forbanna på han, sa til han att du må bare opperere henne, ja men jeg er alene sa han, nei sa jeg, jeg er her og jeg skal hjelpe deg, er ikkje redd blod, det er katten min jeg skal redde, han oppererte henne da, tok ut en katunge som satt fast. Men fy så fryktelig vondt ho hadde det etterpå,skrekog hyla berre ho sku opp eller gå, da hadde jeg skikkelig vondt av henne.

Forstår godt att du ble sjokka. Jeg var nok litt utydelig når jeg skrev om historien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig lita jente :wub:

Jeg hadde ikke noe problem med å laste det ned, men var innom hjemmesida di også :D

Så godt at alt har gått så bra med henne og at hun er helt frisk :)

Ja Minnie er ei god jente. Koselig att du fikk sett filmene mine, syns det er gøy å dele det med dere her inne jeg da. Ja heldigvis er hun helt frisk og fin jente, hun får vaksine hvert år også da,det gjør alle mine katter.

Håper hun lever og er frisk i mange år til, Nusse gikk bort alt for fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...