Gå til innhold
Hundesonen.no

Seriøse DSG oppdrettere i Norge

Minadachs

Recommended Posts

• 10 months later...
Har du noen linker? Jeg er også på jakt...:o

Om du går inn på www.rdsg.no under linker, har du dem alle. Disse er hvertfall seriøse. Du har jo de som ikke driver spesielt med oppdrett, men kanskje har et kull, og der bør du nok være litt forsiktig. Evt prøve å ta det igjennom en annen oppdretter. Var i kontakt med ho som driver Aridgeocrats, og fikk veldig mye hjelp av henne. Ho hadde flere kull å anbefale, der hennes hannhunder hadde blitt brukt, og ho er nok veldig nøye på hva som avles på. Og spør du, så kan ho sikkert anbefale deg noen oppdrettere i sverige om du vil det også. De har en del gode oppdrettere der også.

Jeg som liker denne rasen veldig godt, er i mot ureg. valper. Mange er ikke engang rasetypiske, og du hører ofte at de kan mønstres inn i danmark, noe som ikke er sant. Dette er en "liten" rase, som har blitt veldig populær i det siste, så noen avler useriøst, og man ser samme personer går igjen på bl.a finn.no.

Men som sagt, går du inn på raseklubben sin side, under linker får du hvertfall ikke funnet noen useriøse. Jeg har vel hvert i kontakt med alle på mail, og møtt de i senere tid. Og har ikke noe negativt å si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...